هدایت صفری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با هدف نهادینه کردن فرهنگ احسان و انفاق در مدارس امسال 103 هزار پاکت عاطفه ها در بین دانش آموزان استان برای جمع آوری کمک های نقدی توزیع می شود.
این مسئول ادامه داد: کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه با نظارت کمیته امداد در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود و در مدرسه های برخوردار این کمک ها با انتخاب مدرسه معین به مدارس دارای دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.
وی ابراز کرد: برای استفاده حداکثری از ظرفیت خیران علاوه بر تشریح روند جشن عاطفه ها از سوی مدارس در برنامه های صبحگاهی اطلاع رسانی از طریق بخشنامه از سوی اداره کل آموزش و پرورش به نواحی 14 گانهو از طریق فضای مجازی نیز توسط روابط عمومی ها، خبرگزاری ها و رسانه استانی انجام می شود.
صفری افزود: فارغ از میزان کمک ها، همه باید در این طرح شرکت کنند، چرا که حتی کار خیر کوچک نیز بزرگ محسوب شده و با جمع شدن کمک های اندک مشکلات بزرگی از نیازمندان برطرف می شود.
وی بیان کرد: علاوه بر همکاری آموزش و پرورش، از ظرفیت بسیج دانش آموزی و دانشجویی نیز در برگزاری جشن عاطفه ها استفاده خواهد شد.
به گفته این مسئول، پاکت های شور عاطفه ها از طریق سازمان دانش آموزی از هفته اول مهر امسال در بین دانش آموزان استات توزیع خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: طی برگزاری مرحله اول جشن عاطفه ها و با مشارکت یک میلیارد و 411 میلیون تومانی از سوی خیران 72 درصد برنامه هدف گذاری در این بخش محقق شد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 24 هزار و 647خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند از جمله این تعداد 13هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.