سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ارزش ریالی این تعداد گاو پرواری را یک میلیارد و 120 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این گاوهای پرواری از مبدا تهران و با هدف انتقال به خارج از مرزهای ایران بارگیری شده بود.
وی با بیان اینکه این تعداد دام سنگین در آزادراه زنجان - قزوین به دام ماموران زبده و تیزهوش آگاهی زنجان افتاد، اظهار داشت: در این ارتباط یک نفر به عنوان متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و کامیون، توقیف و گاوهای پرواری نیز به دستگاه های ذیربط تحویل شد.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، همچنین از کشف و ضبط 35 هزار لیتر سوخت قاچاق در مسیرهای ارتباطی این استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این میزان سوخت قاچاق کشف شده، مبلغ یک میلیارد و 430 میلیون ریال است.
رحمتی افزود: 30 هزار لیتر از این میزان سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون تانکردار و پنج هزار لیتر مابقی نیز از یک دستگاه خودرو دیگر کشف شد.
وی با بیان اینکه این 35 هزار لیتر سوخت به منظور انتقال به مرزهای خارج از ایران، قاچاق می شد افزود: این میزان سوخت قاچاق به دلیل نبود اوراق مثبته، توسط عوامل پلیس آگاهی زنجان زنجان توقیف شد و راننده هر 2 خودرو نیز به عنوان متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.