به گزارش ایرنا، در این رابطه سه راننده کامیون از سوی پلیس زنجان دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده، به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره گفت: عوامل پلیس آگاهی این استان، روز گذشته موفق به کشف و ضبط 109 راس گوسفند قاچاق به ارزش ریالی بیش از 700 میلیون ریال شدند.
سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران آگاهی زنجان در آزاد راه زنجان - قزوین به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک و به منظور بررسی مدارک و رویت مجوز بهداشت و حمل، به راننده دستور توقف دادند.
وی اظهار کرد: در این ارتباط، راننده به عنوان متهم دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان زنجان معرفی شد.
به گزارش ایرنا، در روزهای پایانی خرداد امسال پلیس مبارزه با قاچاق شهرستان سلطانیه 50 راس دام سبک قاچاق (گوسفند) به ارزش حدود 600 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند و راننده کامیون نیز دستگیر شد.
طی یک هفته اخیر نیز، پلیس آگاهی این استان 147 راس دام سبک (گوسفند) قاچاق به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد ریال را کشف کرد که در این رابطه نیز راننده به عنوان متهم در دام قانون گرفتار آمد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.