سردار علی آزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کالاهای قاچاق که از 2 دستگاه خودروی سواری به دست آمد شامل 60 دستگاه گوشی همراه، انواع البسه و لوازم بهداشتی و آرایشی است.
وی اظهار کرد: این میزان کالای قاچاق، شامگاه شنبه /22 اردیبهشت/ کشف و در این رابطه نیز 2 نفر دستگیر و به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند.
آزادی، همچنین از دستگیری 6 سارق منزل، اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو خبر داد و افزود: این سارقان در بازجویی های به عمل آمده از سوی پلیس زنجان، به انجام 12 فقره سرقت اعتراف کردند.
به گزارش ایرنا، هفتم فروردین 96 نیز پلیس شهرستان زنجان موفق به کشف و ضبط 103 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق از 2 واحد صنفی در یکی از خیابان های شهر زنجان شد.
26 اردیبهشت 96 نیز، 264 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد ریال از سوی پلیس شهرستان طارم و در بازرسی از یک دستگاه خودروی پیکاپ کشف و ضبط شد که به مقصد تهران حمل می شد.
اوایل مرداد 96 نیز پلیس آگاهی شهرستان خدابنده موفق به کشف و ضبط 291 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو پیکان وانت در مسیر ارتباطی بیجار - خدابنده و 148 دستگاه دیگر نیز به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال توسط پلیس شهرستان ایجرود از یک دستگاه خودروی سواری پیکان کشف شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.