به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: علما در روزهای عزاداری ماه محرم، در خط مقدم تبلیغ باشند و رهنمودهای لازم را ارائه کنند.
وی یادآور شد: با فرا رسیدن ماه محرم، همه مردم و هیات های مذهبی باید آماده حضور در مراسم های عزاداری سیدالشهدا (ع) باشند.
حجت الاسلام خاتمی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: رهبری همچون گذشته در این نشست هم رهنمودهای بسیاری برای مردم و علمای خبرگان ارائه کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: اکنون جنگ اقتصادی آغاز شده است و دشمن علوه بر تحریم ها، رسانه های خود را برای ایجاد یاس و نا امیدی در میان مردم هم به میدان آورده است.
وی خاطر نشان کرد: طی 40 سال گذشته دشمنان از هر توطئه ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده اند و به هیچ هدفی هم دست نیافته اند.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: تحریم های اقتصادی، جنگ اقتصادی و هجچوم رسانه ای این بار هم راه به جایی نمی برد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: راهکار مقابله با این توطئه ها، جلوگیری از ایجاد و شکل گیری هر نوع یاس و نا امیدی در جامعه است.
وی تاکید کرد: بی شک هیچ دولتی بدون پشتیبانی مردم قادر به حرکت و دستیابی به اهداف خود نخواهد بود از همین رو هم باید اعتماد مردم برای دولت و دستگاه قضایی جلب شود.
حجت الاسلام خاتمی به فرا رسیدن 17 شهریور سالروز وقوع حادثه جمعه سیاه در سال های انقلاب اشاره و اضافه کرد: رژیم پهلوی که بویی از دیانت و امامت نبرده بود، در این روز 100ها نفر را به خاک و خون کشید تا استبداد و ظلم خود را ملت ایران ثابت کند.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.