به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره کیش با اشاره به تحلیل های جامع رهبر معظم انقلاب از حوادث دی ماه جاری در کشور افزود: بین مطالبات به حق مردم و حرکت های وحشیانه و تخریب گرایانه یک گروه فریب خورده در حوادث اخیر، باید تفکیک قائل شد.
وی با بیان این که شرع اسلام، نظام و نیز قانون اساسی بر توجه به حقوق و رسیدگی به مشکلات مردم تاکید دارد افزود: خواسته ها و اعتراض های مردم به برخی مشکلات مربوط به زمان کنونی نیست و مردم همواره در بیان خواسته ها و نیازهایشان در طول دوران نظام اسلامی آزاد بوده اند.
خطیب جمعه کیش تاکید کرد: این که عده ای به اسلام، قرآن و پرچم مقدس نظام اسلامی اهانت کنند قابل تحمل نیست و باید بین این گروه و خواسته های به حق مردم تفکیک قائل شویم.
حسن زاده گفت: عده ای فریب خورده و دست نشانده استکبار در میان خواسته های طبیعی مردم با رفتارهای مخرب و ضد ارزشی در واقع مقابل نظام اسلامی ایستادند.
وی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در گسترش تعاونی های تولیدی، توزیعی و تلفیقی دانست و تاکید کرد: دولتمردان باید به گسترش این قبیل تعاونی ها برای بهبود وضعیت معیشت اقشار کم درآمد و محروم توجه کنند.
امام جمعه کیش هم چنین اصلاح نظام بودجه ریزی اقتصاد کشور را ضروری دانست و گفت: برای بهبود اقتصاد کشور و جلوگیری از فشار مضاعف بر مردم، اگر لازم است برخی سرفصل های بودجه 97 اصلاح و یا حذف شود.
جزیره کیش با 91٫5 کیلومتر مربع مساحت در میان آب های نیلگون خلیج فارس دارای مردمی انقلابی و ولایتمدار است که همواره در تمامی صحنه های در میدان حضور دارند.
6993/7408
خبرنگار: اکبر بهاروند * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.