جواد صمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی پنج ماهه گذشته از سالجاری با 224 میلیارد ریال از محل اشتغال پایدار روستایی برای متقاضیان تسهیلات بانکی پرداخت شد.
به گفته وی، طی این مدت بیان شده نیز از محل تسهیلات اشتغال فراگیر 11 میلیارد ریال به متقاضیان ایجاد شغل در سطح استان زنجان پرداخت شده است که با این اقدام اشتغال 350 نفر در استان محقق شد.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: باید پرونده متقاضیان دریافت تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی و فراگیر دارای توجیه فنی و مجوز بوده و مدارک مورد نیاز نیز تکمیل باشد.
صمدی خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن پرونده تسهیلات برای این متقاضیان نیز به ترتیب پرداخت خواهد شد.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان اضافه کرد: تسهیلات اشتغال پایدار از محل صندوق توسعه ملی روستایی و اشتغال فراگیر نیز از محل منابع بانکی پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا، در سال 96 بانک کشاورزی استان زنجان برای 19 هزار و 245 بنگاه تولیدی کوچک و متوسط در بخش کشاورزی و صنعت تسهیلات پرداخت کره است.
این بانک در بخش های مکانیزاسیون بخش کشاورزی، پرورش ماهی در قفس و بذرهای گواهی شده تسهیلات بانکی با نرخ 6 درصد سود برای متقاضیان و علاوه بر این، تسهیلاتی نیز برای برقی کردن چاه های آب کشاورزی با هدف حذف سوخت های فسیلی پرداخت می کند و هیچ محدودیتی در تعداد نفرات و پرونده ها برای پرداخت وجود ندارد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.