سیف الله محمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پنج ماه اول امسال 606 هزار و 438 نفر ساعت آموزش های مهارتی در بخش آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای برای کار جویان و کارآموزان علاقمند به مهارت آموزی ارائه شد.
وی اظهار داشت: آموزش 606 هزار و 438 نفر ساعت در حوزه آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای انجام گرفت که از این تعداد 482 هزار و 823 نفر ساعت در حوزه خواهران و 123 هزار و 615 نفر ساعت در حوزه برادران ارائه شده است.
محمدی اضافه کرد: آموزش تعداد 2 هزار و 567نفر دوره در حوزه آموزشگاههای آزاد رخ داد که از این تعداد نیز 2 هزار و یک نفر در بخش خواهران و تعداد 566 نفر نیز در حوزه برادران بوده است.
این مسئول ادامه داد: هم اکنون 152آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بخش های طراحی و دوخت، مراقبت زیبایی، برق، عمران، فناوری اطلاعات، گردشگری،حمل و نقل در سطح استان فعالیت می کنند که از این تعداد 116آموزشگاه مختص خواهران ،9 آموزشگاه مختص برادران،و 27 آموزشگاه بصورت 2 منظوره آموزش های مهارتی را ارائه می دهند.
وی خاطر نشان کرد: آموزشگاههای آزاد نقش بی بدیلی در توسعه و گسترش آموزش های مهارتی داشته که این مهم در استان توانسته تا حدود زیادی نیاز مراجعه کنندگان و کارآموزان را برطرف کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.