شهرام طهماسبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 22 دستگاه برای اجرای 51 برنامه پیش بینی شده در زمینه اقتصاد مقاومتی مسئولیت دارند.
وی یادآورشد: میزان تحقق اهداف تعریف شده اقتصاد مقاومتی برای بنیاد مسکن، بهزیستی، شرکت های آب و فاضلاب، گاز، برق منطقه ای، شهرک های صنعتی و کمیته امداد 100 درصد است.
طهماسبی اظهار داشت: اهداف تعیین شده در پنج دستگاه استاندارد، امور اقتصادی و دارایی، تامین اجتماعی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و دانشگاه تحصیلات تکمیلی بیش از 90 درصد ثبت شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: اهداف دستگاه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و شرکت آب منطقه ای هم بیش از 80 درصد محقق شده است.
وی خاطرنشان کرد: میزان تحقق اهداف تعیین شده برای دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی و شرکت توزیع نیروی برق به بیش از 70 درصد می رسد.
طهماسبی ادامه داد: عملکرد اداره کل راه و شهرسازی و فنی و حرفه ای هم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به بیش از 60 درصد می رسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: عملکرد راه آهن شمالغرب در همین زمینه از تحقق بیش از 50 درصدی و شرکت فراورده های نفتی هم بیش از تحقق 40 درصد خبر می دهد.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.