به گزارش یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان اندیمشک، دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری افراد شرور به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان ابلاغ شد.
وی گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به محض دریافت تدابیر و راهکارهای امنیتی وانتظامی با تشکیل تیم های پلیسی مجرب نسبت به اجرای تورهای امنیتی با توجه به جغرافیای جرم سارقان اقدام کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در بررسی های اولیه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشخص شد، سارقان اعضای یک باند حرفه ای می باشند که با 2 دستگاه خودروی پژو 405 در نقاط مختلفی از شهرستان اندیمشک و همچنین شهرستان همجوار اقدام به شرارت، سرقت مسلحانه و تیراندازی می کنند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس پس از تلاش های مستمر موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه تمامی اعضای باند سه نفره سارقان مسلح و متواری را در مخفیگاه آنها دستگیر و تعداد 2 دستگاه پژو 405، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف به همراه خشاب مربوطه را کشف وضبط کردند.
وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی به سمت ماموران گشتی اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار عباس زاده تصریح کرد: نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با افرادی که امنیت شهروندان را خدشه دار می کنند، مصمم است.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.