بهروز مکوندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازیکن فصل گذشته همراه تیم استقلال اهواز در لیگ دسته دوم کشور به میدان رفت که با صلاحدید کادر فنی به جمع بازیکنان تیم اضافه شد.
مربی تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه به بازی تیمش مقابل پرسپولیس اشاره کرد و گفت: تمرینات ما به خوبی در حال انجام است و از این بابت مشکلی نداریم همچنین فردا برای دیدار برابر پرسپولیس در هفته چهارم عازم تهران شویم.
وی گفت: پرسپولیس قهرمان 2 سال گذشته ایران است و در این فصل به غیر از بازی هفته قبل مقابل استقلال خوزستان که اتفاقات ناگواری در اهواز رخ داد، شروع خوبی داشته است از طرفی بسیاری از بازیکنان ما شاید برای اولین بار در آزادی به میدان می روند اما با این وجود تلاش می کنیم با ارائه یک بازی جذاب و جوانمردانه به اهداف خود برسیم.
مکوندی ادامه داد: با توجه به بازی هفته پنجم ما مقابل نساجی مازندران، قرار است با هماهنگی هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان، بعد از بازی با پرسپولیس در همان تهران بمانیم و از آن جا به مازندران سفر کنیم.
وی درباره مصدوم یا محروم تیمش در مقابل پرسپولیس گفت: غیر از میلاد میداوودی که از ناحیه پا دچار مصدومیت است سایر بازیکنان را در اختیار داریم.
مربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص خشونت و پرخاشگری در ورزشگاه های کشور گفت: امیدوارم دیگر شاهد این گونه صحنه ها در ورزشگاه های کشور نباشیم، فوتبال ورزشی است که برای دوستی، عشق و زندگی به وجود آمده و همیشه باعث شادی و وحدت بین مردم بوده هر چند بعضی مواقع در تمام دنیا چنین اتفاقات ناگواری رخ می دهد. معتقدم با کمک همه مربیان بازیکنان، هواداران و رسانه ها می توان این قبیل حاشیه ها را از ورزش فوتبال پاک کرد.
وی ادامه داد: همه ما باید کمک کنیم که دیگر شاهد چنین صحنه های ناگواری در ورزشگاه های کشور نباشیم، همانگونه که در جام جهانی ملت های بسیاری با رنگ ها و نژادهای مختلف در روسیه جمع شدند و صحنه های زیبایی را خلق کردند انتظار می رود که ورزش کشور ما به سمت دوستی و وحدت برود و تماشاگران به عنوان یک دوست و برادر در کنار هم از دیدن مسابقات ورزشی لذت ببرند.
به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان از ساعت 20:30 روز جمعه در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در تهران به مصاف تیم پرسپولیس می رود.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.