اسماعیل شریفات دوشنبه پس از عقد قرارداد با باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نفت مسجدسلیمان در این فصل علاوه بر استفاده از بازیکنان با تجربه ای همچون میلاد میداودی، موسی کولی بالی و حکیم نصاری از حضور بازیکنان جوان خوبی بهره می برد و این موضوع به آینده تیم کمک می کند.
وی عنوان کرد: پیش از این با عبدالله ویسی در تیم های مختلفی کار کردم و معتقدم حضور این مربی در تیم نفت مسجدسلیمان یک امتیاز است.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: در این فصل همه تیم ها در یارگیری به خوبی عمل کردند و قطعا باید شاهد لیگ فعال و پویایی باشیم و امیدوارم بتوانم با تیم نفت مسجدسلیمان بهترین نتایج را کسب کنم و هواداران را خوشحال کنیم.
در ادامه کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص شکایت برخی از بازیکنان سال های گذشته به دلیل عدم پرداخت طلب آن ها توسط باشگاه گفت: پیش از بازی با پارس جنوبی با تمام طلب کاران باشگاه جلسه ای برگزار کردیم و رضایت همه آن ها را گرفتیم.
بابادی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بدون شک بازی بسیار سختی در پیش داریم، تیم فولاد هفته گذشته بازی را واگذار کرد و قطعا برای برد مقابل ما به میدان می آید اما باید بگویم که ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم و سعی می کنیم از امتیاز خانگی خود بهترین بهره را ببریم.
به گزارش ایرنا اسماعیل شریفات پس از حضور در تست پزشکی تیم، مورد تایید کادر فنی قرار گرفت و با عقد قراردادی یک ساله به تیم نفت مسجد سلیمان اضافه شد.
این بازیکن فصل گذشته ابتدا در تیم ذوب آهن بازی کرد وسپس به تیم استقلال خوزستان پیوست.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.