به گزارش ایرنا ستار محمودی عصر یکشنبه در کارگروه استانی مقابله با پدیده گرد و غبار که با حضور معاون اقتصادی رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار داشت: سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در حوزه انرژی های نو خورشیدی استقبال نمی‌کنند.
وی افزود: سرمایه گذاری هایی که در حوزه انرژی های نو و تجدید پذیر در برخی نقاط کشور انجام شده شتاب اولیه را ندارد چرا که در پرداخت ها و خرید تجهیزات از آن‌ها نتوانستیم به تعهداتمان عمل کنیم.
مشاور عالی وزیر نیرو با اشاره به وضعیت آب گفت: در سراسر کشور در حوزه آب با مشکل کمیتی رو به رو هستیم چراکه در سالی که گذشت پایین ترین میزان بارشها را داشتیم.
وی با اشاره به قطعی گسترده برق در بهمن ماه سال 95 در خوزستان گفت: پس از آن اتفاق شاهد بودیم که همکاران برقی ما همه مقره های برق را شست و شو دادند.
محمودی با تاکید بر این که دولت در خوزستان موفق عمل کرده است اظهار داشت: شاید دولت رضایت کامل مردم را کسب نکرده است که این مساله نیز علت مشخصی دارد ولی کوتاه یا درنگی نداشته است.
وی با بیان این که خوزستان را باید ایمن کنیم گفت: پروژه های بزرگ آب و برق در استان خوزستان در دست اجراست و بیش از 130 هزار میلیارد ریال پروژه در استان وجود دارد.
مشاور عالی وزیر نیرو ادامه داد: از آنجایی که برخی پروژه های بزرگ هنوز به بهره برداری نهایی نرسیده اند مردم ثمره شیرین آن را ندیده اند.
صبح امروز رییس سازمان محیط زیست کشور با هیات همراه از فرودگاه خوزستان وارد اهواز شود و از تالاب هور العظیم و کانون ریزگردها دیدن کرد.
یعد از ظهر همین روز نیز محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رییس جمهور به منظور شرکت در ستاد مقابله با ریزگردها، و دیدار با فعالان اقتصادی استان به خوزستان سفرکرد.
7164/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.