به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی جمعه شب در آیین سالگرد شهید مدافع حرم محمد تاج بخش در گتوند خوزستان افزود:متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس که از خانواده شهدا نیز هستند می گویند مذاکره با آمریکا را باید دوباره مورد مطالعه قرار دهیم.
آیت الله صدیقی افزود:ما زمانی از مقاومت ضربه خوردیم که این افراد اینگونه اظهار نظر کردند.
وی در ادامه با انتقاد از ناهنجاری در برخی شهرهای کشور اظهار داشت: با وجود تقدیم شهدای زیاد به اسلام و انقلاب همچنان شاهد ناهنجاری های زیادی در کشور هستیم.
وی در ادامه به بیان ویژگی شهدا پرداخت و گفت:هرجایی که خدا هست شهید وجود دارد ، شهدا جانشان را در کف گرفته و منتظر یک اشاره بودند.
خطیب جمعه تهران به ولایت مداری مردم شهرستان گتوند اشاره کرد و افزود:شما از ولایت تخطی نکردید و ثابت قدم بوده اید اما در برخی نقاط شاهد ناهنجاری هستیم.
وی در پایان به درگذشت رزمنده جانباز حاج عبدالمحمد تاج بخش پدر شهیدان عباس و ابراهیم تاج بخش و پدر بزرگ شهید مدافع حرم محمد تاج بخش اشاره کرد و گفت: حاج عبدالمحمد تاج بخش مرد بزرگی بود و همیشه از اسلام و انقلاب پشتیبانی می کرد.
به گزارش ایرنا یادواره اولین سالگرد شهادت پاسدار محمد تاج بخش شهید مدافع حرم،همرزم شهید محسن حججی با حضور خانواده معظم شهدا در مصلای امام خمینی(ره) گتوند برگزار شد.
رونمایی از کتاب خاطرات شهید مدافع حرم محمد تاج بخش با نام 'تو برادر من نیستی' به نویسندگی محمدحسین عباسی ولدی ،خاطره گویی همرزم شهید،اجرای دکلمه خوانی شاگرد شهید محمد تاج بخش،پخش کلیپ و اجرای سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود.
محمد تاجبخش متولد 16 تیرماه 1368 گتوند ،مردادماه سال 1396 در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حرم حضرت زینب (س) در رویارویی با گروه های تکفیری و در پاتک دشمن در منطقه عملیاتی تدمور سوریه در سن 28 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مردم شهرستان 74هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان 347شهید تقدیم انقلاب کرده اند.
7467/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.