مدیرعامل سازمان آتش نشانی آبادان گفت: پسر بچه 13 ساله در هنگام شنا روز پنجشنبه داخل نهر آب غرق شد و در 2 نوبت عملیات جستجو ادامه داشت که متاسفانه اثری از این کودک یافت نشد و عملیات از سوی این سازمان متوقف شد.

مجید فراهانی پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ساعت 6 بعد از ظهر پنج شنبه 4 مرداد ماه سال‌جاری پسر بچه 13 ساله‌ ای به نام محمدرضا همراه دوستانش برای شنا به یکی از نهرهای روستای خضر نبی شهرستان آبادان رفتند.

وی افزود: این کودک هنگام شنا ناگهان وارد یک گرد آب شده و به زیر آب کشیده می‌شود که خیلی زود دیگر دوستانش که متوجه ناپدید شدن محمدرضا شده بودند از اهالی محل درخواست کمک کردند.

فراهانی پور ادامه داد: سازمان آتش نشانی آبادان بلافاصله با اطلاع از این حادثه نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه اعزام کردند و این افراد با حضور در محل اقدامات ابتدایی را انجام دادند اما اثری از این کودک به دست نیامد.

وی عنوان کرد: در 2 روز گذشته طی 2 عملیات 4 تن از غواصان سازمان آتش نشانی آبادان با شنا در نهرهای روستای خضرنبی که به رودخانه بهمنشیر متصل است عملیات جستجو را ادامه دادند.

فرهانی پور گفت: به دلیل عمق زیاد آب و وجود لایه روبی نشدن آب رودخانه و وجود اشیا فلزی و تورهای ماهیگیری عملیات جستجو توسط غواصان سازمان آتش نشانی متوقف شد.

مخنمئکنمئدنتدتنا

منئکنئکنئخهتنخه

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.