معاون حقوقی دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام، در خوزستان گفت: شاکله کاری ما فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در حوزه وحدت و دوستی بین جوانان ملل مختلف دنیا می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پیمان نوشادی بیان کرد: مجمع دوستی جوانان جهان اسلام یک جریان کاملا فرهنگی اجتماعی است که با تفکر و نبوغ جوانان در حال رشد می باشد و مورد استقبال بی نظیر مدیران کشور قرار گرفته و در آینده نزدیک، شاهد تحولات بزرگی در کارکرد و ساختار مجمع خواهیم بود.

وی افزود: بیش از ۸۰ درصد اعضا مجمع را نخبگان جوان تشکیل می دهد و قطعا یک ظرفیت بسیار مهم در تشکیلات می باشد که نقطه تمایز ما با دیگر سازمان های غیر دولتی است.

معاون حقوقی دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام تصریح کرد: این مجمع، یک سازمان مردمی است که فعالیت غیر تجاری، غیر انتفاعی و غیر سیاسی انجام می دهد.

نوشادی تأکید کرد که مجمع به چراغ سبزهای حزبی و سیاسی بی اعتناست، زیرا که شاکله کاری ما فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در حوزه وحدت و دوستی بین جوانان ملل مختلف دنیا می باشد و یک هدف مهم داریم که کشورمان ایران را بعنوان کشور حامی صلح و دوستی در جهان معرفی کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.