به گزارش ایرنا هادی مقیمی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت ایام خرداد ماه افزود: انتقال سفارت امریکا به بیت‌المقدس اهمیت واکنش متناسب جهان اسلام در روز قدس امسال را دوچندان کرده است.
وی اضافه کرد: با این تصمیم باید تلاش شود راهپیمایی امسال هر چه باشکوه تر برگزار شود تا بتواند تاثیر خودش را در دنیای سیاست و همینطور در جهان اسلام بگذارد.
فرماندار اردکان با بیان اینکه این اقدام رژیم صهیونیستی با برخی از کشورهایی که واقعا سران خود فروخته ای هم دارد صورت گرفت اظهار کرد: وظیفه ای که طبق قانون اساسی بر عهده ما گذاشته شده حمایت از ملت های مظلوم جهان ، مثل فلسطین و قدس شریف است که باید انجام بگیرد.
مقیمی یادآور شد: مردم شهرستان اردکان بسیار پرشور و با برنامه ریزی که صورت می گیرد در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند نمود.
وی در ادامه با اشاره به آمادگی شهرستان برای برگزاری باشکوه مراسم 14 و 15 خرداد، با بیان این‌که این ایام از بهترین فرصت‌های انتقال و تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) است، افزود: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان اعزام زائران به مرقد امام صورت نمی‌گیرد و باید تمرکز بر برنامه‌های داخل شهرستانی صورت گیرد.
فرماندار اردکان تصریح کرد: قیام 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ ایران و سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی در سال‌های بعد بود.
مقیمی ایام نیمه خرداد را روزهای سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی دانست و اظهار امیدواری نمود با تجارب زیادی که در سال‌های متمادی اندوخته شده، کار برگزاری این مراسم به‌خوبی صورت گیرد.
فرماندار اردکان گفت: وظیفه ما ترویج فرهنگ جهاد ، ایثار و شهادت است ونیز زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام (ره ) که ان شاالله بتوانیم به خوبی انجام دهیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز با بیان اینکه در آستانه برگزاری یوم الله روز قدس می باشیم تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در 90 کشور دنیا برپا می شود و این به معنای صدور انقلاب اسلامی به کشورهای دنیاست .
حجت الاسلام محمدحسین حاجی اسماعیلی با بیان اینکه این کار به معنای گسترش فرهنگ انقلابی ، فرهنگ ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی و فرهنگ مبارزه با تجاوز حقوق مردم است اظهار کرد: امام خمینی (ره ) می خواستند این فرهنگ را در دنیا نشان دهند که با این مراسم اعلام شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان با بیان اینکه حتی اگر در داخل کشور ایران یک عده ای بخواهند این بساط را جمع کنند دیگر در دنیا جمع شدنی نیست افزود: فرهنگ و پیام امام (ره ) دنیا را فرا گرفته و ان شاالله زمینه جهانی ظهور حضرت مهدی (ص) را فراهم کرده است .
حاجی اسماعیلی گفت: ملت مبارز ایران در راه مبارزه با استکبار دست در دست هم می دهند و راهپیمایی روز قدس را پرشکوه و باصلابت برگزار می کنند .
وی از مسئولان ادارت و نهادها درخواست کرد که با نو آوری و به کار گیری روش های جالب در جذب بیشتر مردم جهت شرکت دراین آیین همت بگمارند .
در ادامه این نشست اعضا به بیان نقطه ‌نظرات خود پرداختند.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.