به گزارش ایرنا در این آیین دریانوردان ضمن تبرک جستن به این بیرق مبارک و ذکر مناقب و سجایای اهل بیت عصمت و طهارت و مقام والای حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در فضایی آکنده از معنویت و ارادت به اهل بیت (ع)سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت گرامی داشته شد.
حضور نمادین بر روی عرشه یک فروند کشتی خارجی و برافراشتن پرچم حرم رضوی بر فراز آن از جمله برنامه های حضور کاروان خدام حرم رضوی در این مجتمع بندری امام خمینی (ه) بود که با استقبال و شور و شعف ملوانان مسلمان شاغل در آن مواجه شد.
کاروان خدام حرم امام رضا(ع) همچنین با استقبال مردم ، علما ، امام جمعه و جمعی از خانواده های شهدا وارد شهر سربندر شد.
کاروان خدام امام رضا(ع) روز شنبه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) وارد اهواز شدند و طبق برنامه ضمن دیدار با عموم مردم در 27شهرستان ، از بیمارستان ها ، زندان ها ، مرکز نگهداری معلولان و جانبازان بازدید می کنند.
همزمان با حضور 10روزه کاروان خدام حرم رضوی در استان خوزستان برنامه های متنوع فرهنگی ، مذهبی و شاد با حضور عموم مردم ولایت مدار و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(س) برگزار خواهد شد.
برنامه فرهنگی مذهبی دهه کرامت که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س)شروع و تا ولادت حضرت امام رضا(ع)ادامه می یابد در بیش از 40کشور جهان نیز برگزار می شود.
6065/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.