به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم معنوی که روز پنجشنبه برگزار شد، رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با تشریح برنامه های سفر یک روزه خادمان بارگاه حضرت معصومه (س) به این شهرستان، گفت: دیدار با فرماندار ویژه، مددجویان اداره زندان و خانواده شهید شکوری از شهدای مدافع حرم از مهمترین برنامه های این عزیزان است.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی افزود: عیادت از بیماران بیمارستان شهدای 12 دی گنبدکاووس، حضور در مسجد عسگریه و دیدار با مردم و حضور در امامزاده یحیی بن زید (ع) از دیگر برنامه های سفر یک روزه خدام حضرت معصومه (س) به این شهرستان است.
وی با اشاره به وجود وحدت و صمیمیت بین اقوام و مذاهب اسلامی در گنبدکاووس، اضافه کرد: مردم این دیار در سایه نظام جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب و نیز تلاش علمای بزرگ شیعه و اهل سنت در کمال آرامش و وحدت زندگی می کنند.
به گزارش ایرنا، مسئول اسناد بارگاه حضرت معصومه (س) و نماینده سفیران کریمه اهل بیت (ع) نیز در سخنانی هدف از حضور خدام این بانوی بزرگوار در شهرستان ها و دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولان را در راستای دهه کرامت و جشن های آن اعلام کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد نظری گفت: از چند سال پیش حضور خدام بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پاس تجلیل از خادمان امامزادگان در شهرستان های مختلف کشور و رساندن پیام تشکر متولیان این بارگاه به زائران حضرت معصومه (س) و دعوت مجدد از اقشار مختلف مردم برای سفر به قم، درقالب کاروان سفیران کریمه اهل بیت (ع) انجام می شود.
وی با تجلیل از جایگاه و منزلت ویژه شهیدان، گفت: شهیدان پیروان راستین سیره و اهداف مقدس اهل بیت (ع) در دفاع از اسلام هستند و در این راه جان خود را نثار کردند.
به گزارش ایرنا، خدام بارگاه حضرت معصومه (س) در ادامه برنامه های سفر یک روزه خود با فرماندار ویژه گنبدکاووس درمحل فرمانداری این شهرستان نیز دیدار کردند.
عبدالقدیر کریمی در این دیدار با خیرمقدم گویی به خدام حضرت معصومه (س) گفت: وحدت و زندگی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب اسلامی در این شهرستان 350 هزار نفری در کشور بی نظیر است.
وی افزود: گنبدکاووس به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان گلستان ظرفیت های زیادی درحوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و بازرگانی دارد و 50 درصد صادرات غیرنفتی استان متعلق به گنبدکاووس است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.