به گزارش ایرنا سردار حیدر عباس زاده روز سه شنبه در نشست خبری افزود:همچنین در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال با 32 درصد کاهش سرقت ها روبه رو بودیم که آمار قابل قبولی است.

** جمع آوری یک هزار و 105 سلاح غیر مجاز
وی گفت: کشف سلاح و مهمات غیرمجاز که از دلایل اصلی سرقت و جرایم‌ خشن است نیز نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 70 درصدی داشته و ‌حدود یک هزار و 105 سلاح غیرمجاز جمع آوری شده است.
وی بیان کرد:از موضوعات نگران‌کننده شهروندان خوزستانی بحث تیراندازی در آیین ها بوده که در سه ماه نخست امسال 38 درصد با کاهش داشته و 102 درصد کشف سلاح غیرمجاز داشته ایم.
سردار عباس زاده افزود: همچنین در حوزه کشفیات مواد مخدر بیش از چهار تن و 364 کیلوگرم در این مدت کشف و ضبط شد که این آمار در مدت مشابه پارسال تنها یک تن بود.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد:درحوزه ترافیک نیز در سه ماه نخست امسال شاهد کاهش تصادفات برون شهری بودیم تا جایی که خوزستان رتبه نخست کشور را در این زمینه بدست آورد.
وی گفت: اگرچه شاخص های امنیتی در خوزستان بهبود پیدا کرده اما منکر بروز حوادث در برخی مواقع نیستیم و درتلاشیم که همچنان آمار جرم و جنایت را کاهش و کشفیات را افزایش دهیم.
وی بیان کرد:در برخی از مواقع مردم نگرانی بی دلیل دارند که انعکاس و انتشار دقیق اخبار توسط رسانه ها می تواند در کاهش این نگرانی تاثیر زیادی داشته باشد.
وی درباره حادثه مفقود شدن کودک ماهشهری نیز گفت: خانمی در ماهشهر پسر بچه ای را در پارکینگ منزل با خودرو زیرگرفته و در راه انتقال به بیمارستان این پسر بچه فوت می کند اما متاسفانه این خانم با یکی از بستگان خود جسد این ‌کودک ‌را به خرمشهر برده و آتش می زنند.
سردار عباس زاده اضافه کرد: در هرجایی از کشور ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد اما پلیس پس
از این حادثه با کارعلمی و بدون وقفه در مدت سه روز قاتل را شناسایی و دستگیر کرد اما خبر دستگیری این قاتل به اندازه خبر قتل در رسانه های خوزستان بازتاب نداشت.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.