به گزارش ایرنا تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی شامگاه دوشنبه به مصاف تیم پرتغال رفت و این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و تیم ملی ایران به رغم شایستگی هایی که از خود نشان داد، از این پیکارها خداحافظی کرد.
مردم ایران و بخصوص خوزستان که در این سه دیدار پا به پای تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه های روسیه ، تیم ملی را حمایت کردند، در این دیدار نیز یار دوازدهم ملی پوشان بوده و از ابتدای بازی با پرتغال با در دست داشتن پرچم مقدس ایران ، این تیم را مورد تشویق قرار دادند .
قشرهای مختلف مردم از کوچک و بزرگ در خیابان ها، پارک ها، مغازه ها، سینماها و منازل به تماشای این دیدار پرداختند و در طول بازی با سر دادن شعارهایی در حمایت از تیم ملی احساسات خود را ابراز کردند.
ندای ایران ایران پس از حذف تیم ملی از رقابت های جام جهانی بازهم در کوچه و خیابان‌های کلانشهر اهواز به گوش می رسید که این تعصب و غیرت ایرانی ستودنی بود .
تراژدی اشک ها و لبخندها در این شهر در حالی رقم خورد که تیم ملی با کمال شایستگی از این رقابت ها حذف شد اما چهره های مردم اگرچه ناراحت ولی پر از غرور ملی بود چرا که نتایج دیدارهای تیم ملی ایران در این دوره از رقابت ها در باور هیچ یک از تیم‌های مطرح جهان و‌کارشناسان نمی گنجید.

6002/7152
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.