امیر احمدی فرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی امشب اظهار کرد: یکی از درخواست های مردم انزلی، پخش زنده بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان در فضای باز به صورت همگانی بود.
وی افزود: با توجه به تجارب خوب شهرداری انزلی در برگزاری جشنواره های مختلف در محوطه حافظیه (موزیک جیگا)در سال های اخیر، درخواست اعضای شورای شهر مبنی بر پخش بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی پرتغال به فرمانداری ارسال شد.
احمدی فرد خاطرنشان کرد: با پیگیری های فرماندار شهرستان بندرانزلی مجوز پخش بازی در این محوطه از مسئولان ارشد استان اخذ شد و آمادگی لازم برای برگزاری این مراسم با کیفیت میزبانی بالا وجود دارد.
وی تاکید کرد: از همه شهروندان انتظار می رود در هر صورت، پیروزی یا شکست تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی امشب، همچون ادوار گذشته با فرهنگ بالایشان آرامش خود را حفظ کرده و در برقراری نظم و امنیت در شهر همگام با سایرمسئولان باشند.
تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های جام جهانی 2018در کشور روسیه در نخستین دیدار خود توانست با نتیجه یک بر صفر از سد تیم ملی مراکش بگذرد و در بازی دوم خود برابر تیم ملی اسپانیا، با وجود بازی خوب فوتبالیست های ایرانی در برابر قهرمان جهان، بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم ملی اسپانیا پایان یافت.
تیم ملی فوتبال ایران در صورت پیروزی در بازی امشب و کسب هر سه امتیاز این بازی به دور بعد رقابت ها صعود می کند.
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.