معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار خوزستان در حاشیه آغاز این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: با اجرای این طرح آب آشامیدنی 14 روستای منطقه حفار شرقی شهرستان خرمشهر از طرح غدیر تامین می شود.
علیداد کیانی افزود:با توجه به افزایش شوری آب در سطح شهر و روستاهای آبادان و خرمشهر، انتقال آب از طرح آبرسانی غدیر، کیفیت آب شرب مردم این منطقه را متحول خواهد کرد.
وی ادامه داد: در نخستین گام، جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی و با شاخص کیفی مطلوب بهره مند می شوند.
کیانی افزود: با احداث ایستگاه پمپاژ، کارگذاشتن 10 کیلومتر لوله 300 جی آر پی و نصب تابلو برق، آب شرب به میزان 50 لیتر بر ثانیه در شبکه آبرسانی روستایی توزیع خواهد شد.
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار خوزستان ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و وجود مشکلات کیفی آب این پروژه در مدت یک ماه و از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان و منطقه آزاد اروند تکمیل و به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا در این آیین معاون امور عمرانی استانداری خوزستان، ولی اله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر ، عبداله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، قائم مقام منطقه آزاد اروند و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.
7100/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.