به گزارش ایرنا حسین حسین زاده روز چهارشنبه در حاشیه نشست انتفاضه قدس به منظور هماهنگی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حساسیت موجود در منطقه و نیز اقدامات خصمانه رژیم اشغالگر قدس در ماه های اخیر که با رویکردی مبتنی بر توحش مدرن اقدام به کشتار مردم مظلوم فلسطین نموده، نیاز است راهپیمایی روز قدس متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود.
وی گفت: روزانه اخبار مختلفی از جنایت های رژیم صهیونیستی در رسانه ها به گوش می رسد که انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس ، و سرکوب خونین راهپیمایی بازگشت فلسطینیان از جمله اقدامات علیه فلسطینیان مظلوم بود.
معاون سیاسی اجتماعی استاندارخوزستان ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اندیشیده شده و امید است باتوجه به حساسیت منطقه و جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی، بازهم شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم باشیم.
وی گفت:باتوجه به اینکه پیش از روز قدس چند روز تعطیل است، از دستگاه های متولی خواستیم تا در این روزها نیز پای کار باشند تا تمامی امکانات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس بهتر فراهم شود.
حسین زاده افزود: همچنین باتوجه به گرمای شدید هوا در حوزه های بهداشتی نیز هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی برای بهداشت محیط راهپیمایی اقدامات خوبی را تدارک دیده اند.
وی همچنین در این نشست که باحضور جمعی از نمایندگان دستگاه ها و شرکت های خوزستان برگزار شد، گفت: بحث جابجایی مردم با ناوگان حمل و نقل عمومی در روز راهپیمایی باید به خوبی دیده شده و در زمینه اطلاع رسانی نیز اقدامات خوبی صورت گیرد.
وی افزود: همچنین بحث آب پاشی مسیر راهپیمایی، تامین سرباز و خودرو لازم برای راهپیمایی، توجه به مسایل بهداشتی، اطلاع رسانی به موقع و دقیق و تبلیغات میدانی در خوزستان از ضرورت ها برای حضور باشکوه مردم در این روز بزرگ و جهانی است.
حجت الاسلام سید لطف اله سپهر مسئول شورای هماهنگی خوزستان نیز گفت: راهپیمایی روز قدس ساعت 11 روز جمعه از مسیر مسجد جزایری واقع در خیایان امام خمینی(ره) اهواز تا مصلی مهدیه این شهر برگزار می شود.
وی افزود: هماهنگی لازم با فرمانداری ها، شهرداری ها، هلال احمر، علوم پزشکی، نیروی انتظامی
، پلیس راهور، بسیج، سپاه و ارتش و سایر دستگاه های متولی برای برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی بزرگ انجام شده است.
مسئول شورای هماهنگی خوزستان گفت: یکی از نیازهای مهم در این روز تامین 20 خودرو سواری است که انتظار می رود شرکت ملی مناطق نفتخیز مانند سال های گذشته با ما همکاری لازم را داشته باشد.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.