مرکز فوق‌تخصصی شیمی درمانی حضرت فاطمه الزهرا (س) در بیمارستان ولیعصر خرمشهر(عج) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مرکز فوق تخصصی شیمی درمانی حضرت فاطمه الزهرا (س) که در دهه فجر 95 کلنگ زده شده بود در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر افتتاح شد.

گفتنی است این مرکز در مدت 16 ماه تکمیل و در سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر راه‌اندازی شد.

شایان ذکر است مرکز شیمی درمانی فاطمه الزهرا(س) با تعداد 14 تخت برای درمان سرپایی بیماران شیمی درمانی و 2 تخت ایزوله در فضایی بالغ بر 340 مترمربع و با اعتبار 8 میلیارد ریال با مشارکت مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا خرمشهر، دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند افتتاح شد.

در آیین افتتاح این مرکز آیت‌‍الله عبدالکریم فرحانی، نمایندهٔ استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار احمد خادم‌الشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا و رییس هیأت رزمندگان استان خوزستان، حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه خرمشهر، طاهری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده، موسوی مدیر سلامت و محیط زیست سازمان منطقه آزاد اروند، ملاعلی‌زاده مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا خرمشهر، مسئولین شهری و جمعی از مردم حضور داشتند.

شایان ذکر است پیش از این بیماران برای دریافت و تزریق داروهای شیمی درمانی به صورت سرپایی به مرکز استان و شهرهای همجوار مراجعه می‌کردند و با بهره‌برداری از این مرکز بیماران تحت درمان با داروهای شیمی درمانی منطقه در این زمینه بی‌نیاز خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.