رئیس هیئت بدمینتون آبادان گفت: از اداره ورزش و جوانان آبادان انتظار می‌رود در شرایط فعلی نقش حمایتی خود را پررنگ کند و یک اقدام جدی برای جوانان آبادان انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، محمود نواصر در نخستین جلسه هدفگذاری هیئت بدمینتون این شهر و اداره ورزش و جوانان آبادان، اظهار کرد: تشکیل اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند حرکتی شایسته از سوی مسئولان منطقه آزاد اروند بود و انتخاب پیمان ادیبی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند دارای پیامد های مثبتی است که برگزاری نخستین جشنواره ورزشی در منطقه آزاد اروند فقط یکی از پیامد های انتخاب وی است.

وی ادامه داد: پیش از اینکه شما به این سمت منصوب شوید، افراد بزرگی همچون پیمان ادیبی رئیس اداره ورزش و جوانان بوده اند. نام ادیبی به دلیل عملکرد موفقش در تاریخ ورزش آبادان ثبت و ماندگار خواهد شد.

رئیس هیئت بدمینتون آبادان گفت: شما جوان هستید و در هر زمان نام جوان شنیده می‌شود، در ذهن‌ها واژه‌ هایی همچون انرژی، موفقیت، انگیزه و تفکر نوین تداعی می‌شود بنابر این حضور شما به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان یک ظرفیت است.

نواصر بیان کرد: خوشبختانه شما فردی پاسخگو هستید و تاکنون در هر ساعت از شبانه‌روز که با شما تماس گرفته شد، پاسخگو بوده‌اید که خود این موضوع موجب دلگرمی است.

وی عنوان کرد: اگر شما موفقیت کسب کنید، جوانان دیگر آبادان نیز در ادارت مختلف مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند و به آن ها فرصت بیشتری برای خدمتگزاری داده می‌شود ولی اگر عملکرد قابل قبولی از خود ارائه ندهید تبعات آن شامل همه جوانان مستعد آبادان خواهد شد.

رئیس هیئت بدمینتون آبادان تصریح کرد: نباید هیئت‌ هایی که رشد و توسعه آن ها با سرعت بالایی در حال تحقق بوده ولی تعداد ورزشکاران آن کم است، مظلوم واقع شوند و اداره ورزش آبادان باید نگاهی متوازن به همه هیئت‌ها داشته باشد.

نواصر خاطرنشان کرد: اخیرا هیئت‌ های برتر را معرفی کردید که جا دارد از این اقدام شما قدردانی شود ولی این اقدام می‌توانست به شیوه بهتری برگزار شود. باید طی آئینی در یک سالن همایش بزرگ با حضور همه هیئت‌ها این حرکت مثبت انجام می‌شد.

وی بیان کرد: در آبادان 42 هیئت ورزشی وجود دارد و باید در راستای تشویق همه هیئت‌ های ورزشی، بخش‌ های دیگری در حوزه هیئت برتر در نظر گرفته می‌شد تا هیئت‌ های بیشتری به عنوان هیئت برتر معرفی می‌شدند و انگیزه بیشتری برای ورزشکاران آن هیئت‌ها به وجود می‌آمد. موضوع دیگری که حائز اهمیت بوده، جشنواره‌ای برگزار کردن انتخاب هیئت‌ های برتر است.

رئیس هیئت بدمینمتون آبادان اظهار کرد: از سرپرست اداره ورزش و جوانان انتظار می‌رود به غیر از انتخاب هیئت برتر، به کادر اجرایی هیئت‌های ورزشی نیز توجه شود و در جشنواره‌ای متفاوت و در چند بخش، نائب رئیس، دبیر، کمیته آموزش، کمیته داوران، کمیته روابط عمومی و سایر اعضای کادر هیئت‌ های مختلف ورزشی معرفی شوند؛ موفقیت رئیس یک هیئت ورزشی در گرو فعالیت و پشتکار همه اعضای آن هیئت است و باید به همه تلاشگران عرصه ورزش حتی افرادی که در سالن‌ها تحت عناوین مختلف فعالیت می‌کنند نیز توجه شود.

نواصر یادآور شد: پیمان ادیبی طی چند سال گذشته با اجرای میزبانی‌ های جهانی و همچنین برنامه‌ های بزرگ، آبادان را به عنوان قطب اجرای برنامه‌ های ورزشی بزرگ معرفی کرد و معتقدیم راه برون رفت از مشکلات ورزشی، استفاده از تفکر این فرهیخته و افتخار ورزش منطقه است.

وی افزود: بدمینتون طی ماه‌ های گذشته دچار تحولی بنیادین و اساسی شد و اقداماتی انجام شده که برای اولین بار در تاریخ بدمینتون آبادان صورت گرفته و آثار این اقدامات به گونه‌ای بود که به گفته اعلام رسمی فدراسیون بدمینتون، عملکرد این هیئت را عالی عنوان کردند.

رئیس هیئت بدمینتون آبادان ادامه داد: در حال حاضر این هیئت دارای نقاط قوت و نقاط ضعف است؛ وجود منابع انسانی توانمند در همه حوزه‌ها، اطلاع رسانی دقیق و گسترده و همچنین برگزاری مستمر مسابقات با سطح بالا در بازده زمانی کوتاه فقط بخشی از نقاط قوت هیئت بدمینتون آبادان است، اما نبود منابع مالی و هزینه‌ های بالای سالن ورزشی از موضوعاتی است که در آینده فعالیت این رشته جذاب و پرطرفدار را با تهدید مواجه می‌کند.

نواصر ابراز امیدواری کرد: با تزریق کمترین منابع مالی، این منطقه به قطب بدمینتون جنوب کشور تبدیل می‌شود؛ با توجه به اینکه آبادان دومین شهر ایران است که در آن بدمینتون تشکیل شد باید به جایگاه اصلی خود باز گردد و این امر فقط با توجه مسئولان محقق می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور در لیگ‌ های کشوری و همچنین تزریق منابع مالی، مطالبه اصلی جامعه بدمینتون آبادان است، تصریح کرد: ورزشکاران رشته بدمینتون ثابت کرده‌اند که اگر کوچکترین توجهی به آن ها شود، بیشترین افتخارآفرینی را کسب خواهند کردند؛ بنابراین از اداره ورزش و جوانان آبادان انتظار می‌رود در شرایط فعلی نقش حمایتی خود را پررنگ کند و یک اقدام جدی برای جوانان آبادان انجام  دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.