زاهد محمودی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید اداره ورزش و جوانان اهر ، اظهار کرد: بیشتر جامعه امروز ما از جوانان تشکیل ‌شده و این امر توجه بیشتر به این قشر را از هر لحاظ ضروری‌تر می‌ کند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر دارای ظرفیت فراوانی در ورزش است، اظهار کرد: این شهرستان بیش از 30 هیات ورزشی فعال دارد که در برخی رشته‌ها دارای قهرمان در سطوح ملی و جهانی هستند.
محمودی حوزه ورزش و جوانان را در دولت تدبیر و امید دارای اهمیت خواند و گفت: دولت توجه ویژه‌ای به امر ورزش و جوانان دارد چون با جوانانی روبرو است که آینده این کشور را می ‌سازند.
وی ادامه داد: باید از افراد متخصص در رشته‌های ورزشی در رأس هیات‌ها استفاده کنیم و نباید به دلیل اینکه یک نفر صرفاً در اداره‌ ای کارمند است او را به مسئولیت یک هیات ورزشی بگماریم، بلکه این امر باید تخصصی و رییس هیات در رشته خود صاحب ‌عنوان و نظر باشد.
رییس اداره توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت : تمامی کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان بر اساس شایستگی و تخصص انتخاب و در پست‌های مدیریتی گمارده می ‌شوند تا بتوانند در خدمت جوانان این کشور به‌خوبی انجام‌وظیفه نمایند.
بهمن آجری افزود: اداره ورزش و جوانان در هر شهرستان نیاز به حمایت دیگر ادارات و نهادها و به ‌ویژه فرمانداری دارد تا بتواند به اهداف خود دست یابد.
وی با قدردانی از زحمات جلیل علیجانپور، رییس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر ، حسن الهیارپور را به عنوان رییس جدید این اداره معرفی کرد.
به گزارش ایرنا، حسن الهیارپور متولد سال 1357 دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزش از دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی پیشتر مسئولیت ورزشگاه یادگار امام (ره) و ورزشگاه جهان پهلوان تختی تبریز را بر عهده داشت و رییس اداره ورزش شهرستان های بستان آباد، چاراویماق، مرند و معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز بوده است.
7225/ 3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.