سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: هیئت بدمینتون آبادان برنامه‌ریزی مناسبی دارد و زمینه برگزاری رویداد های کشوری را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، علی رضایی در نخستین جلسه هدفگذاری هیئت بدمینتون این شهر و اداره ورزش و جوانان آبادان، اظهار کرد: هیئت بدمینتون آبادان تاکنون عملکردی شایسته از خود به جای گذاشته و طی ماه‌های گذشته این هیئت متحول شده است.

وی افزود: در حوزه گردشگری اقدامات خوبی توسط هیئت بدمینتون آبادان صورت گرفته است و این حرکت مثبت برای اولین بار بین هیئت‌ های ورزشی استان خوزستان، توسط هیئت بدمینتون آبادان انجام شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان با تاکید بر اینکه نوآوری و خلاقیت از مهم‌ترین ویژگی هیئت بدمینتون آبادان است، ادامه داد: بر روی برگزاری مسابقات تاکید ویژه داریم و با توجه به اینکه این هیئت مسابقات زیادی را در بازده زمانی کم برگزار کرده است، انتظار داریم در حوزه رویداد های کشوری نیز ورود کند.

رضایی تاکید کرد: رئیس هیئت بدمینتون آبادان چندین بار علاقمندی خود را به دریافت میزبانی‌ های کشوری و همچنین اردوهای تیم ملی نشان داده است و ما نیز در کنار این هیئت هستیم.

لازم به ذکر است، میزبانی رویداد های کشوری، برگزاری دوره های مربیگری و داوری و پیگیری رفع مشکلات هیئت بدمینتون آبادان توسط اداره ورزش و جوانان این شهر از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.