به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته اهواز بیان کرد: ترامپ 12 ماه می میلادی (22 اردیبهشت) را روز تعیین تکلیف نسبت به برجام اعلام و قرار است موضع خود در برابر برجام را مشخص ‌کند.
وی افزود:جمهوری اسلامی ایران نیز در صورت بد عهدی آمریکا و خروج از برجام ، از ان پی تی خارج ‌شده و دیگر هیچ محدودیتی برای گسترش فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای نخواهیم داشت.
امام جمعه اهواز بیان کرد:با خروج از ان پی تی بازرسان بین‌المللی حق ورود به کشور را ندارند و ما به شدت هر چه تمام  فعالیتهای هسته ای خود را گسترش می‌دهیم.
وی با اشاره به وضع اقتصادی کشور تصریح کرد: بنیه اقتصاد مقاومتی را تقویت می‌کنیم و حمایت از کالای ایرانی را افزایش می‌دهیم طوری  که با کالای ایرانی علاوه بر رفع نیاز داخلی بتوانیم بازار خارج را نیز اشباع کنیم.
آیت الله جزایری با اشاره به این که کشور از توان صادرات خوبی برخوردار است توضیح داد:  کشورهای اطراف از کالاهای ما استقبال می‌کنند از این رو می‌توانیم بهترین مبادلات را با آن‌ها داشته باشیم.
وی با گرامیداشت 17اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی بیان کرد: بسیج به معنای عام که همان بسیج مستضعفین است کار عمده نظامی و فرهنگی را برعهده دارد و متمم سپاه پاسداران است که توسط امام خمینی (ره) تاسیس شده است.
امام جمعه اهواز افزود: بسیج سازندگی حرکتی ارزشمند است که دانشجویان، طلاب، دانش آموزان و دیگر اقشار مختلف جامعه از شهرهای مختلف به مناطق محروم می‌روند و آنجا خدمت می‌کنند.
وی با اشاره به هفته هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر ارگان پرفایده ای است و زمانی که حادثه یا خطری رخ می دهد با تمام وجود حاضر می شود.
وی با دعوت از مردم به تقوای الهی افزود: یکی از شاخه های تقوا عبارت از تعلم به معنای کسب علم و معرفت در رابطه با اصول و فروع دین است که بر هر مرد و زن مسلمان واجب است.
امام جمعه اهواز در پایان با اشاره به زندگی نامه شیخ صدوق و هجدهم شعبان روز بزرگداشت ایشان بیان کرد: شیخ صدوق از جمله پایه گذارانی بود که به تشیع خدمت‌های برجسته کرد و از شخصیت های بزرگی هستند که باید بشناسیم.
7164/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.