برنامه سفر وزیر بهداشت به منطقه جنوب غرب خوزستان و افتتاح پروژه‌های جدید مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید حسن قاضی‌ زاده هاشمی، عصر امروز به آبادان و خرمشهر سفر خواهد کرد.

افتتاح بخش بلوک زایمانی بیمارستان ولیعصر(عج) با 823 متر مربع و 10 تخت و با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات طرح تحول سلامت وزارت بهداشت عصر امروز در این برنامه گنجانده شده است.

افتتاح کلینیک تخصصی خرمشهر در یکهزار و 620 متر مربع با اعتبار 9 میلیارد و 800 میلیون تومانی از دیگر برنامه‌های سفر هاشمی به خوزستان است.

وزیر بهداشت در این سفر همچنین از پروژه 30 تختخوابی و یکهزار و 915 متر مربعی اورژانس بیمارستان ولیعصر خرمشهر که با اعتبار 11میلیارد تومانی وزارت بهداشت و منطقه آزاد اروند به پایان رسیده است بازدید می‌کند.

از دیگر برنامه‌های این سفر که عصر روز شنبه اجرایی می‌‎شود، می‌توان به افتتاح اورژانس یکهزار و 890 متر مربعی بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان اشاره کرد؛ اورژانسی که 35 تخت دارد و با اعتیار 7 میلیارد و 700 میلیون تومانی طرح تحول سلامت وزارت بهداشت نهایی شده است.

بهره‌برداری رسمی از بال شمالی بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان با 3 هزار و 615 متر مربع و 60 تختخواب نیز غروب امروز انجام می‌شود، اعتبار این پروژه که به صورت مشترک توسط وزارت بهداشت و منطقه آزاد اروند تامین شده است 19 میلیارد تومان است.

شایان ذکر است قاضی‌ زاده هاشمی صبح فردا نیز به شادگان سفر می‌کند و افتتاح سی‌تی‌اسکن شادگان در 200 متر مربع زیربنا و با اعتیار 2 میلیارد تومانی وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی آبادان را در برنامه دارد.

دیگر پروژه‌ای که با حضور وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد، کلینیک تخصصی شادگان است که یکهزار و 620 متر مربع زیربنا دارد و اعتبار 9 میلیارد و 600 میلیون تومانی آن نیز توسط وزارت بهداشت تامین شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.