به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا روز چهارشنبه در آیین تشییع و خاکسپاری شهید سید عمار موسوی از شهدای مدافع حرم خوزستانی در حرم علی ابن مهزیار اهوازی اظهار کرد:شهید سید عمار موسوی از شهدای اولیه خط مقدم جنگ با رزژیم صهیونیستی است.
وی افزود: شهید عمار موسوی چندین مرحله به سوریه و عراق اعزام شد و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) نقش موثری در بخش های فنی داشت.
وی اظهارکرد:در آیین تشییع این شهید والا مقام عشایر غیور عرب و بختیاری خوزستان حضور باشکوهی داشتند که این امر نشان از همبستگی و وحدت اقوام خوزستان است.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: شهید عمار موسوی در کنار سایر همرزمان شهیدش موفق شدند از هفت موشکی که توسط جنگنده های رژیم جنایتکار صهیونیستی به فرودگاه تیفور سوریه شلیک شد، پنج موشک را منهدم کنند اما 2 موشک به این فرودگاه اصابت کرده و این دلاور مردان با افتخار به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
وی بیان کرد: این شهدا لحظه به لحظه دشمن را در آن منطقه رصد می کردند و نگذاشتند گروه های تکفیری حکومت تشکیل دهند که بی شک راه این شهدا همواره ادامه دارد.
سرتیپ خادم سیدالشهدا ادامه داد: ملت ایران در سریال 'پایتخت' تنها بخشی از جنایت های داعش را مشاهده کردند که این در واقعیت بسیار گسترده تر است و شکنجه های تکفیری ها و نوع جنایت های آنها قابل توصیف نیست.
وی بیان کرد: تکفیری ها با این نوع جنایت ها قصد تضعیف روحیه مدافعان حرم را دارند اما غیور مردانی نظیر سید عمار موسوی دارای روحیه شهادت طلبی و انقلابی هستند که هیچ یک از این جنایت ها نمی تواند ذره ای از اعتقادات این بزرگ مردان را کاهش دهد.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: اگر رشادت های این شهدا نبود اکنون دشمن هم مرز ما بود و باید در داخل کشور با این جنایتکاران مقابله می کردیم.
وی گفت: امروز اگر سید عمارها در سوریه و عراق با تکفیری های نبرد می کنند، تنها برای امنیت ایران اسلامی است.
سرتیپ خادم سیدالشهدا همچنین اظهارکرد: دشنمنان در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی قصد داشتند از جریانات اخیر در اهواز سو استفاده کنند و حادثه آتش گرفتن قهوه خانه کوی علوی و فوت تعدادی از شهروندان را به پای حکومت بگذارند که همبستگی اقوام خوزستانی و شهادت سید عمار موسوی از منطقه کوی علوی تمامی توطئه های دشمن را خنثی کرد.
وی گفت: همبستگی و وحدت عشایر عرب خوزستانی در منطقه کوی علوی در کنار عشایر بختیاری نشان از بصیرت مردم عشایر خوزستان است.
شهید موسوی درپی حمله موشکی روز دوشنبه هفته جاری رژیم صهیونیستی به فرودگاه تیفور سوریه به شهادت رسید و پیکر وی چهارشنبه در اهواز تشییع و خاکسپاری شد.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.