سرتیپ دوم حسن سیفی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مرکزیت برنامه های تحویل سال ارتش در یادمان دهلاویه در شهرستان دشت آزادگان است.
وی گفت: از جمله برنامه های ارتش برای زائران راهیان نور در یادمان ها اجرای برنامه های نمایشی توسط سربازان، سرود دسته جمعی، مداحی، اجرای برنامه هایی به مناسبت شهادت امام هادی (ع) و حضور فرماندهان جنوب غرب ارتش است.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش بیان کرد: در این یادمان ها نمایشگاه های تخصصی شامل ماکت عملیات های دفاع مقدس، تجیهزات و ادوات جنگی و... نیز برپاست.
وی ادامه داد: روایتگران و راویان دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی، در این یادمان ها به شرح ایثارگری و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ، برای بازدید کنندگان می پردازند.
یادمان های چذابه، دهلاویه، عملیات رمضان، آب تیمور، و پایگاه هوایی شهید وحدتی دزفول، پایگاه دریایی خرمشهر و قرارگاه رعد پدافند هوایی و پادگان میشداغ ارتش در خوزستان آماده خدمات رسانی به زائران راهیان نور هستند.
هر ساله به ویژه از نیمه اسفند خیل زائران راهیان نور و نیز مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور برای بازدید و حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به خوزستان سفر می کنند.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.