به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین افزود: باید تلاش کنیم از تمامی ظرفیت های موجود برای معرفی بیشتر قصرشیرین استفاده شود.
وی با بیان اینکه کشور ما داری غنای تاریخی زیادی است و استان کرمانشاه هم از تنوع فرهنگی و قومی خاصی برخوردار است، اظهار داشت: در دنیای امروز که سیر تحولات با سرعت زیادی در حال طی شدن است، دستگاه های فرهنگی و متولیان امر باید تلاشی مضاعف برای بهبود فضای فرهنگی داشته باشند.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: قصرشیرین شهرستانی با پیشینه فرهنگی و مردمانی نوعدوست و خونگرم است که در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از کیان اسلامی نقش بی بدیلی ایفا کردند.
پریسا محمدی، لازمه توسعه در بخش های مختلف را تقویت بخش فرهنگی کشور دانست و اضافه کرد که در صورت تحقق این مهم، مسیر توسعه و پیشرفت کشور هموارتر می شود.
وی ادامه داد: توانمندی بانوان در عرصه مدیریت کمتر از مردان نیست و این مهم در چند سال اخیر نمود عینی یافت و اکنون شاهد حضور بیش از پیش بانوان در اداره امور کشور در بخش های مختلف هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد با کمک و همیاری فرماندار قصرشیرین، شاهد ایجاد تحول فرهنگی در این شهرستان مرزی باشیم.
و در پیش بودن ایام تعطیلات عید باستانی و سفر کاروان راهیان نور و مسافران نوروزی را زمینه ای مناسب برای معرفی بیشتر این منطقه است.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: با توجه به مرزی بودن قصرشیرین، باید هم افزایی فرهنگی بیشتری با عراق داشته باشیم و برای برگزاری نمایشگاه فرهنگی بین 2 طرف تلاش کنیم.
محمدی، با بیان این که باید به خرده فرهنگ ها در بحث جوانان توجه داشته باشیم، گفت: قصرشیرین دروازه عتبات عالیات و مهمان نوازی مردم این شهرستان شهره عام است و باید تلاش شود چهره فرهنگی این منطقه مرزی تغییر کند.
وی بر لرزوم استفاده از فضای مجازی برای معرفی فرهنگ این شهرستان تاکید کرد.
در پایان از خدمات بهنام نوربخش سرپرست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین تقدیر و سحر پوره به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی و منصوب شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت، 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.