به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: با توجه به حجم افزاینده سفر در تعطیلات نوروز 97 و افزایش ظرفیت تردد در جاده های خوزستان به منظور تامین نظم و امنیت جاده ها و ایجاد کشش و روان شدن ترافیک از تاریخ 24 اسفند جاری تا 17 فروردین سال 1397 محدودیت ترافیکی در جاده های خوزستان در حال اجرا است.
وی افزود: در تمامی جاده های برون شهری در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می شود اما عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی هستند.
وی گفت: ممنوعیت تردد این وسایل نقلیه فقط در راه هایی اعمال می شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال را دارند.
رییس پلیس راه خوزستان ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ 13 فروردین سال 97 در کلیه محورهای برون شهری خوزستان ممنوع است.
وی ادامه داد: در جاده قدیم اندیمشک - پلدختر و بر عکس نیز تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت هفت صبح تا ساعت 24 روزهای 28 و 29 اسفند و روزهای 12 و 17 فروردین سال 97 ممنوع است.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.