به گزارش ایرنا، علیرضا شیروی روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 100 درصد استان از پوشش آنالوگ و 96 درصد نیز از پوشش دیجیتال برخوردار است، 40 ایستگاه دیجیتال نیز در آینده نزدیک افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی 24 ساعته شدن برنامه های شبکه استانی را یکی دستاوردهای صدا و سیمای مرکز ایلام برشمرد و افزود: 84 درصد مخاطبان برنامه های این مرکز را سالم و دارای محتوایی منطقی و اجتماعی می دانند که موجب ایجاد فضای نشاط و آرامش در جامعه شده است.
شیروی میزان رضایتمندی مخاطبان از برنامه های صدا در این مرکز را 81 درصد اعلام کرد و یادآور شد: طبق بررسی های انجام گرفته 54 درصد مخاطبان برنامه های صدا را از طریق رادیو نما پیگیری می کنند که سطح رضایت مخاطبان از این بخش 90 درصد است.
مدیرکل صدا و سیمای ایلام تاکید کرد: براساس نظرسنجی های صورت گرفته با توجه به افزایش سطح کیفی برنامه های این مرکز میزان مخاطبان برنامه های ماهواره ای استان 17 درصد کاهش داشته است.
شیروی اضافه کرد: واحد پژوهش، اخبار و نظرسنجی صدا و سیمای مرکز ایلام با توجه به عملکرد مطلوب و بهره گیری از شیوه های نوین علمی در تحقیقات خود رتبه نخست را در بین مراکز 33 گانه کشور را کسب کرده است.
وی با اشاره به میزان افزایش مخاطبان صدا و سیمای مرکز ایلام تاکید کرد: این مرکز در زمینه اخبار، مقام 9 کشوری را دارا است و از نظر کیفت اخبار باشگاه خبرنگاران جوان رتبه چهارم و در خصوص گزارش های موضوعی هم جایگاه سوم کشور را دارد.
مدیرکل صدا و سیمای ایلام در خصوص ویژه برنامه های تعطیلات نوروز 97 نیز گفت: پخش برنامه های محلی، فیلم های سینمایی شاد ایرانی و فیلم های سینمایی روز دنیا، استقرار گزارشگران در یادمان های شرهانی، قلاویزان و چم هندی ( منطقه عملیاتی والفجریک) در تعطیلات نوروزی از جمله برنامه های این مرکز در این ایام است.
شیروی افزود: همچنین 12 هزار دقیقه برنامه های رادیویی برای ایام نوروز 97 در نظر گرفته شده است که از این تعداد 6 هزار دقیقه را برنامه های تولیدی و 6 هزار دقیقه را برنامه های تامینی تشکیل می دهد.
در ادامه این نشست مدیر کل صدا وسیمای مرکز ایلام به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.