به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی شنبه شب در مراسم اختتامیه مسابقات وزنه برداری جام فجر با تقدیر از عوامل اجرایی این رقابت ها اظهار کرد: خوشبختانه در خوزستان در زمینه تقویت ورزش وزنه برداری اقدامات زیربنایی خوبی صورت گرفته است که در صورت تداوم این استان می تواند در چند سال آینده شاکله تیم ملی را تشکیل دهد.
استاندار خوزستان با اشاره به برگزاری کلاس های آموزش داوری و مربی گری وزنه برداری گفت: بی شک برگزاری کارگاه های آموزشی به دانش مربیان، ورزشکاران و داوران رشته های ورزشی استان کمک می کند.
وی گفت: همچنین گرفتن میزبانی مسابقات مختلف کشوری و بین المللی، فرصت مناسبی برای خودنمایی ورزشکاران استان است.
وی با بیان این که در گذشته بخش عمده ای از بازیکنان تیم ملی وزنه برداری از ورزشکاران خوزستان بود افزود: شرایط این ورزش در استان به شکلی است که می توان روز به روز شاهد درخشش وزنه برداران خوزستانی در میادین مختلف بود.
شریعتی به آغاز احداث یک کمپ وزنه برداری با اعتبار 80 میلیارد ریال در اهواز اشاره کرد و گفت: با توجه به این که مسابقات بین المللی جام فجر در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده است باید زیرساخت لازم برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها فراهم شود به همین دلیل تصمیم گرفتیم بزرگترین کمپ وزنه برداری کشور و آسیا را در اهواز احداث کنیم.
وی عنوان کرد: قطعا با راه اندازی این کمپ می توان علاوه بر میزبانی مسابقات بین المللی مختلف، شاهد برگزاری اردوهای تیم ملی باشیم در خوزستان باشیم .
وی گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی این مکان آغاز شده و امیدوارم ظرف یک سال آینده به پایان برسد.
سومین دوره رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر با قهرمانی ایران به پایان رسید و تیم های سوریه و نپال عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.