سید مسیح میرعبداللهی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تیم های ملی از اوایل بهمن ماه برای گذراندن اردوی آماده سازی در گلستان بسر می برند که تداوم حضور آنها، بیانگر وجود ظرفیت های مطلوب استان برای میزبانی های بزرگ است.
وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولان در آینده شاهد حضور تیم های ملی رده های سنی مختلف در گلستان و برگزاری اردوها و مسابقات گوناگون باشیم.
دبیر هیات وزنه برداری گلستان افزود: یکی از نتایج این میزبانی ها، ایجاد انگیزه میان وزنه برداران جوان استان برای تلاش بیشتر و رسیدن به رده های بالای این ورزش است.
میرعبداللهی ادامه داد: گلستان دارای ظرفیت هایی در ورزش وزنه برداری است که حضور بلند مدت ملی پوشان و مربیان تیم ملی، بهترین فرصت برای برطرف کردن نقاط ضعف و بالا بردن رکوردها در استان و براساس شیوه های جدید وعلمی آماده سازی است.
وی گفت: در مدت زمان حضور ملی پوشان در گلستان، جوانان علاقمند به وزنه برداری در کنار اعضای تیم حاضر شده و معایب فنی خود را با کمک مربیان تیم ملی برطرف می کنند.
دبیر هیات وزنه برداری گلستان بیان کرد: توجه به رده های سنی پایه یکی از برنامه های هیات استان برای کسب موفقیت های بیشتر بوده که تلاش می کنیم با ادامه روند استعدادیابی و قهرمان پروری، مسیر رسیدن به مدال های ارزشمند مسابقات معتبر جهانی و آسیایی را کوتاه تر کنیم.
وی افزود: اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران در گلستان 27 اسفندماه به پایان می رسد و ملی پوشان با حداکثر آمادگی به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شوند.
وی به حضور 2 گلستانی در این اردوها اشاره کرد و گفت: امیر تاتاری در رده سنی نوجوانان و فرشید پیرمداریان در رده سنی جوانان، نمایندگان وزنه برداری استان هستند که امیدواریم با کسب حد نصاب لازم و مورد نظر مربیان در فهرست نهایی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قرار بگیرند.
رقابت های قهرمانی وزنه برداری آسیا از اول اردیبهشت ماه 97 درازبکستان برگزار می شود.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.