به گزارش ایرنا سومین دوره رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر که از روز پنجشنبه 17 اسفند در اهواز آغاز شد، شامگاه شنبه با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
پیش از آغاز روز پایانی این مسابقات د روز شنبه، حدود 30 بانوی علاقه مند به این رشته جلوی درب سالن محل برگزاری رقابت ها حضور داشتند که از حضور آنها در سالن ورزشی ممانعت شد.
در ادامه هنگام ورود استاندار خوزستان به محل برگزاری مسابقات، بانوان ورزشکار و از جمله دو دختر هشت و 6 ساله به نزد وی رفته و خواستند که با حضور آنها در سالن مسابقات موافقت شود.
غلامرضا شریعتی مجوز ورود بانوان را به محل برگزاری این رقابت ها صادر کرد.
در ادامه دو وزنه بردار دختر به نام های آیسان ادیب اهل اردبیل هشت ساله، و یگانه خدابنده اهل شوشتر 6 ساله به روی تخته رفتند و به صورت نمادین حرکات یک ضرب و دوضرب این رشته را به نمایش گذاشتند که مورد تشویق تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفتند.
همچنین از سوی استاندار خوزستان، جوایزی به وزنه برداران تیم مناطق نفتخیزجنوب بابت قهرمانی در جام باشگاه های آسیا اهدا شد.
در پایان سومین دوره رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر تیم های ایران، سوریه و نپال به ترتیب عنوان های اول تا سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.