احمد کریمی راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها با حضور پنج کشور ایران، عراق، کویت، سوریه و افغانستان با حضور 900 ورزشکار در رده های سنی مختلف در سالن ورزشی قلاویزان شهر ایلام برگزار شد و تیم کاراته ایران قهرمان این رقابت ها شد.
وی افزود: این تعداد ورزشکار در قالب 16 تیم داخلی و خارجی و در 2 بخش آقایان و بانوان طی 2 روز به مصاف هم رفتند که تیم ایران به سرپرستی هیات کاراته ایلام با 32 طلا مقام اول، عراق با کسب پنج مدال طلا مقام دوم، افغانستان با 2 مدال طلا مقام سوم و تیم کویت نیز با یک طلا مقام چهارم را به دست آوردند.
در بخش بانوان نیز استان ایلام با کسب 35 مدال طلا و 24 مدال نقره مقام اول، تیم استان تهران با 11 مدال طلا و 15 نقره مقام دوم و تیم استان کرمان با چهار طلا و پنج نقره مقام سوم این رقابت ها را بدست آوردند.
به گزارش ایرنا، ورزش های رزمی در استان ایلام مطلوب و مورد علاقه عموم مردم هستند به خصوص اینکه دختران و پسران ایلامی در سال های اخیر مدال های مختلف قهرمانی در رقابت های مربوط به این رشته ها کسب کرده است.
استان مرزی ایلام در چند سال اخیر چندین دوره به نحو مناسبی میزبان مسابقات بین المللی و آسیایی در رشته های کاراته، جودو، فوتبال، بستکتبال، وزنه برداری، سپک تاکرا، کبدی و بدمینتون بوده است.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار: حیسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.