وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع مدیران سازمان‌‎ای وابسته این وزارت گفت: فرهنگ زیر بنا و روح جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نشست سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران سازمان‌ها و ارگان‌های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز شنبه ١٩ اسفند در تالار اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

وی ضمن تاکید بر هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان ابراز کرد: فرهنگ زیربنا و روح یک جامعه است و همه دستگاه‌های فرهنگی باید در پیشبرد اهداف فرهنگی و رشد و اعتلای فرهنگ و هنر در کنار هم حرکت کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: متولیان امور فرهنگی باید تلاش کنند تا بتوانند سهم کارهای فرهنگی هنری  استان را در بودجه ٩٧ بالا ببرند.

وی افزود: در حوزه فرهنگ باید اطلاع‌رسانی مناسبی صورت گیرد تا کارها بهتر پیش رود و فعالیت ها و تلاش ما به خوبی دیده شود با این وضع میزان تاثیر گزاری این فعالیت ها نیز بیشتر خواهد شد لذا برای دیده شدن باید از تمام ظرفیت‌ها و دریچه‌های موجود در سطح استان و ملی استفاده کرد.

صالحی خاطرنشان ساخت: منابع انسانی مجموعه سرمایه‌های یک سازمان هستند و باید در ارتقای این سرمایه تلاش مضاعفی داشته باشیم. و باید فرصت هایی فراهم شود که خانواده ارشاد به هم دیگر نزدیکتر و هماهنگ با هم به رسالت انسانی خود بپردازند.

در پایان این نشست مدیران سازمان‌های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گزارشی از عملکرد خود در سال ٩٦ ارائه دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.