با پیگیری های نماینده ایذه و باغملک، هلایجان به زودی تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، پس از سال ها با تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم شریف شهرستان های ایذه و باغملک، در مجلس شورای اسلامی دهستان پر جمعیت و درعین حال محروم هلایجان به زودی زیر پوشش شبکه ایرانسل خواهد رفت.

جهت این منظور با پیگیری های مستمر هدایت الله خادمی قطعه زمینی جهت احداث و راه اندازی دکل ایرانسل در هلایجان در اختیار مخابرات ایذه قرار گرفت؛ این منطقه به زودی تحت پوشش شبکه  ایرانسل قرارمی گیرد.

دهستان هلایجان که یکی از پرجمعیت ترین دهستان های استان خوزستان می باشد؛ سالیان سال است که فاقد پوشش شبکه ایرانسل می باشد.

بعد از حضور سرزده نماینده به این دهستان از اینکه این منطقه با وجود فاصله کم با مرکز شهر ایذه تاکنون تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار نگرفته ابراز تآسف کردند و خاطر نشان ساختند: در اولین اقدام خود با صحبت هایی که با مظفر عالیپور ریاست مخابرات خواهد داشت، نسبت این موضوع اقدام بعمل آید و هنوز کمتر از یک ماه از این موضوع نگذشته، با کمک و مساعدت عبدالعلی محمودی اتابکی قطعه زمینی جهت نصب و راه اندازی دکل ایرانسل در اختیار شرکت مخابرات قرار گرفت.

هدایت الله خادمی ضمن تشکر از عبدالعلی محمودی اتابکی معتمد و شخصیت فرهنگی هلایجان، بخاطر همکاری و مساعدت ایشان جهت راه اندازی دکل ایرانسل در این منطقه، افزود: هلایجان با قدمت تاریخی نیاز به کارهای اساسی و زیر بنایی دارد که امیدواریم بتوانیم نسبت به اولویت بندی وحل آنها اقدام کنیم.

مظفر عالیپور رئیس اداره مخابرات ایذه نیز ضمن تقدیر از پیگیری های مهندس خادمی جهت راه اندازی دکل ایرانسل در هلایجان، گفت: مدت ها بود که اهالی این منطقه از امکانات ایرانسل بی بهره بودند که خوشبختانه با حضور نماینده در هلایجان این امکان به وجود آمد تا بتوانیم این منطقه را زیر پوشش قرار دهیم.

عالیپور بعد از بازدید از قطعه زمینی که  یکی از اهالی هلایجان اهداء نمودند، بیان کرد: واقعا جای تقدیر و تشکر دارد که افرادی جهت آبادانی منطقه نهایت همکاری را با این اداره بعمل آوردند و زمین را در اختیار ما قرار دادند، انشالله جهت راه اندازی و نصب دکل ایرانسل در هلایجان، خادمی پیگیری های لازم را با استان داشته باشد تا به زودی هلایجان و روستا های همجوار تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گیرد.

گفتنی است؛ دهستان هلایجان باقدمت چندصد ساله  یکی از مناطق تاریخی استان خوزستان است که اولین شهید تاریخ شهرستان ایذه را تحویل انقلاب اسلامی دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.