عباس لورسجی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت های بین المللی جام فجر در خرمشهر به لحاظ کیفی در شرایط خوبی برگزار شد.
وی افزود:تیم ملی ایران در این رقابت ها با تیم دوم خود به میدان آمد تا فرصت در اختیار بازیکنان جوان قرار گیرد.
رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران گفت:تیم ملی عراق یکی از تیم های قدرتمند کبدی در آسیا به شمار می رود که حضورش در مسابقات انگیزه تیم های شرکت کننده را افزایش داد.
لورسجی تصریح کرد:امسال برای دومین سال پیاپی خرمشهر میزبان این مسابقات بود و ما انتظار میزبانی بهتری را داشتیم.
وی اظهار کرد:قبل از آغاز این مسابقات باید کمیته ای برای میزبانی رقابت ها در خرمشهر تشکیل می شد تا نسبت به سال گذشته شاهد میزبانی بهتری باشیم اما برخی کوتاهی ها صورت گرفت.
رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران از شانس قهرمانی تیم ملی ایران د رقابت های آسیایی جاکارتا خبر داد و گفت:تیم ملی ایران با برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی با شرایط بسیار خوبی عازم مسابقات آسیایی شد و دارای شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی است.
اورسجی افزود:البته تیم های هند و پاکستان از قدرت های برتر کبدی در جهان به شمار می روند که رقابت سختی با این دو تیم برای رسیدن به قهرمانی خواهیم داشت.
وی با اعتقاد راسخ به استفاده از ظرفیت ‌هایی که در استان‌ ها وجود دارد افزود:بی‌ تردید ظرفیت‌ های بالقوه ‌ای که در استان ‌ها وجود دارد، این امکان را به فدراسیون می ‌دهد تا در برگزاری رقابت ‌های مختلف از وجود این پتانسیل ‌ها استفاده کند.
اورسجی با اشاره به کلاس های آموزشی در سطح استان ها تصریح کرد: آموزش، یکی از ارکان اصلی توسعه و پیشرفت یک رشته ورزشی بشمار می‌ رود، از این رو معتقدیم باید نسبت به ارتقا سطح کمی و کیفی اعضا با توجه به رویکردهای آموزشی، تلاش کنیم زیرا بدون پرداختن به این موضوع، در اجرای امور محوله فدراسیون دچار مشکلات زیادی خواهیم شد.
دومین دوره رقابت های بین المللی کبدی جام فجر از روز گذشته با شرکت تیم های ملی ایران، عراق، آذربایجان،گرجستان ، خرمشهر و منطقه آزاد اروند در سالن خلیج فارس خرمشهر آغاز شد و امروز با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.