محمد مهدی حیدریان شامگاه پنجشنبه در حاشیه برگزاری اختتامیه بخش تجلی اراده ملی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینما تابستانی نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:اراده ملی و منافع ملی بدون حضور همه مردم محقق نخواهد شد و سینماگران نیز به عنوان یک جمعیت پیشرو در شناخت و حرکت منافع ملی باید حرکت کنند.
وی افزود:آنچه در فیلم های جشنواره فیلم فجر 96 شاهد بودیم بیانگر حرکت رو به جلوی سینمای ایران و توجه به اراده ملی و دفاع از کشور بود.
حیدریان به ظرفیت های موجود در منطقه آزاد اروند برای استاندار سازی حرکت سینمایی کشور اشاره کرد و گفت:سازمان منطقه آزاد اروند یکی از پایگاه های جدی برای این مهم در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم اختتامیه جشنواره بخش تجلی اراده ملی گفت:از ایده های نو در زمینه های اقتصاد فرهنگ و هنر در شهرستان های آبادان و خرمشهر حمایت می شود.
اسماعیل زمانی اظهار کرد: هنر می تواند در زمینه توسعه فرهنگی و اقتصادی شهرهای آبادان و خرمشهر تاثیر گذار باشد و رونق دوباره را به این 2 شهر برگرداند.
وی جنگ را پدیده ای زشت و مخرب دانست و افزود: شهرهای آبادان و خرمشهر بعد از جنگ بازسازی اقتصادی نشدند.
بخش جشنواره تجلی اراده ملی با مشارکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی در جشنواره سی‌وششم فیلم فجر برای نخستین بار در خارج از تهران و در منطقه آزاد اروند برگزار شد.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.