به گزارش ایرنا سیروس پورموسوی روز چهار شنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان در اهواز اظهار کرد: با توجه به بردی که تیم پیکان در هفته گذشته بدست آورد به خوبی می دانیم که آنها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه در مقابل پیکان سعی می کنیم از امتیاز میزبانی‌ به خوبی استفاده کنیم افزود: تلاش می کنیم با ارایه یک بازی تماشاگرپسند و جذاب و با برد در این بازی شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم. حضور همیشگی هواداران در طول این فصل باعث دلگرمی بازیکنان می شود و امیدواریم در بازی فردا باز هم شاهد حضور پرشور آنها باشیم.
وی ادامه داد: ما به تماشاگران واقعی فولاد همیشه افتخار می‌کنیم اما برخی تماشاگران که به ظاهر هوادار تیم هستند هیچ چیز برایشان مهم نیست. در طول بازی های اخیر شاهد حضور چندین نفر بودیم که سعی می‌کنند جو را خراب کنند همچنین برایشان فرقی نمی‌کند که تیم در چه جایگاهی حضور دارد.
پورموسوی به بازی تیمش در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس اشاره کرد و گفت: در آن بازی اگر چه شکست خوردیم اما هواداران واقعی فولاد تیم ما را تشویق کردند و این باعث شد تا ما با روحیه خوبی در لیگ به بازی‌های بعدی فکر کنیم.
وی افزود:هوادار ما به جای اینکه بداند تیم ما 90 درصد تغییر کرده و جایگاه مناسبی در جدول دارد همیشه اعتراض می‌کند. من صحبتم با آن چند نفری است که دنبال این هستند تا جو تیم را خراب کنند اگر چه مدیرکل ورزش و جوانان و هیات فوتبال خوزستان قول دادند تا آن دسته از هوادارانی که به دنبال خراب کردن جو فولاد خوزستان هستند از ورودشان به ورزشگاه جلوگیری شود.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان تیمش در بازی با پیکان افزود: خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم و تنها ایوب والی را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم. ما هر موقع بد بازی کردیم از هواداران عذرخواهی کردیم و در صورت پیروزی شادی خود را با هواداران سهیم می کنیم.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و پیکان از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879 / 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.