به گزارش ایرنا ، سیروس پورموسوی روز پنجشنبه پس از شکست تیمش مقابل پیکان در نشست خبری گفت: در روزهای گذشته مسایل روحی و روانی بار منفی بر تیم ما داشت و قدری از این موضوع آسیب دیدیم اما تلاش می‌کنیم به جریان مسابقات برگردیم و در 2 بازی آینده سربلند از میدان خارج شویم.
وی با بیان اینکه بازی دو نیمه متفاوت داشت افزود: در نیمه نخست یک تیم بسیار ترسو بودیم و برای من جای سئوال بود که چرا بچه های ما این گونه بازی کردند اما در نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم و حتی دو ضربه به تیرک حریف زدیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.
وی با اشاره به اینکه در طول سه سال اخیر بهترین عملکرد را در لیگ داشتیم گفت: با توجه به شناختی که از تیمم دارم به روند رو به رشد تیمم امیدوارم اگر چه هنوز فرصت داریم و چیزی را از دست نداده‌ایم.
پورموسوی در پاسخ به این پرسش که چرا از احسان مرادیان به جای حامد لک در چارچوب دروازه استفاده نکرده افزود: لک دروازه ‌بان اول ما است هر چند که مرادیان هر موقع به میدان آمده بازی‌ های خوبی انجام داده اما معتقدم چون لک دروازه بان تیم ملی است باید از او دفاع کنیم.
وی با اشاره به اینکه برخلاف جریان بازی گل دوم را دریافت کردیم افزود: اگر بازیکنانم به تساوی قانع بودند شکست نمی‌خوردیم. در دقیقه 96 توپ ما به تیرک دروازه حریف خورد و در ادامه پاس اشتباهی بازیکن ما به حریف منجر به گل خوردن ما شد که البته این اشتباهات در فوتبال طبیعی است.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص شعارهای هوادارن در پایان بازی گفت: این چهار نفر هوادار که شعار سر می دادند حساب‌شان از هواداران واقعی فولاد جدا است. ما امروز هر چند که بازی را واگذار کردیم اما خوب بازی کرده و دو توپ به تیرک دروازه حریف زدیم.
وی ادامه داد: آنها با سر دادن شعار نشان دادند که دنبال چیز دیگری هستند و ما در طرف مقابل نشان دادیم که ترسی از خوب بازی کردن نداریم. تیم ما با کمترین هزینه در رده سوم جدول است و هدف‌ ما از ابتدا کسب سهمیه نبود اما تا آخرین بازی لیگ می جنگیم.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و پیکان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه 2 بر یک به سود پیکان به پایان رسید.
9879 /6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.