کیاوش علاسوند روز چهارشنبه پس از پیروزی 7 بر 3 تیمش مقابل گیتی پسند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بازی دو نیمه متفاوت داشت اما در کل بسیار خوشحالم که لیگ را با پیروزی به پایان رساندیم.
وی با اشاره به اینکه حریف در نیمه نخست بازی بسیار خوب ظاهر شد و ما خوش شانس بودیم که گل نخوردیم افزود: اما در نیمه دوم از امتیاز هوادارنمان به خوبی استفاده کردیم و بازی ضعیفمان در نیمه نخست را جبران کردیم.
وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم از هر لحاظ برتر از حریف بودیم و باید بگویم که آنها توان مقابله با ما را نداشتند ، گفت: حضور پرشور تماشاگران در این بازی به ما تلنگری زد تا در نیمه دوم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم و با کسب پیروزی دل هواداران را شاد کنیم.
علاسوند در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد تیمش در مسابقات این فصل رضایت داشته است افزود: کادر فنی و بازیکنان و عوامل پشت صحنه، تمام تلاش خود را در این رقابت ها انجام دادند و هیچ گونه کم کاری نکردند هر چند در بعضی از بازی ها می توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.
وی عنوان کرد: به طور قطع با توجه به بازیکنانی که داشتیم به شخصه انتظار عملکرد بهتری از تیمم را داشتم و می توانستیم در بین سه تیم اول قرار بگیریم اما متاسفانه ابزار لازم را در اختیار نداشتیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با اشاره به اینکه در طول فصل به دلیل نداشتن سالن بازی بسیار اذیت شدیم افزود: شرایط ما در این فصل به گونه ای بود که به خاطر نبود سالن، دو بازی خود را در سالن توسعه نیشکر خوزستان بازی کردیم که جا دارد از مسئولان این شرکت تشکر کنم.
وی همچنین گفت:کادر فنی و بازیکنان تاکنون هیچ مبلغی دریافت نکرده اند اما همه می دانند ملی حفاری خوش حساب است.
علاسوند افزود: ملی حفاری در طول فصل تیم بسیار تنهایی بود و فقط از جانب مسئولان حفاری حمایت می شد در حالی که تیم های استان های دیگر به خوبی حمایت می شوند. به طور قطع اگر به دنبال آن هستیم که تیمی از استان در رقابت های لیگ نتیجه خوبی کسب کند باید تمامی ارگان ها پشت آن تیم باشند.

حسین شمس سرمربی تیم گیتی پسند نیز گفت: با توجه به اینکه عنوان سومی تیم ما در این فصل قطعی شده بود بازیکنانم از انگیزه بالایی برخوردار نبودند و این امر در نتیجه نگرفتن امروز ما اثرگذار بود.
وی افزود: بازیکنان ما در طول فصل نشان دادند که از توانایی خوبی برخوردارند و شایستگی نتایج بهتر را داشتند اما در بعضی از مسابقات نتوانستیم در جمع آوری امتیازات به خوبی عمل کنیم.
شمس با اشاره به اینکه از نتیجه بدست آمده اصلا راضی نیستم و معتقدم بازیکنانم دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده نکردند گفت:هر چند پیش از این دیدار، عنوان سومی ما در جدول قطعی شده بود اما باید بازی بهتری انجام می دادیم.
وی در خصوص حریف خود تیم ملی حفاری اظهارکرد: آنها تیم بسیار خوب و منظمی هستند که با داشتن چندین بازیکن ملی پوش در نیمه دوم ما را اذیت کردند. هر تیم که از موقعیت های خود به نحو بهتری استفاده کند پیروز میدان می شود.
دیدار بین دو تیم ملی حفاری و گیتی پسند از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 7 بر 3 به سود ملی حفاری به پایان رسید. نماینده خوزستان در پایان رقابت های لیگ برتر عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.