غلامرضا شریعتی روز یکشنبه در راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم گفت: مردم ما نشان دادند که بهترین هستند لذا باید بهترین خدمات و امکانات را در اختیار آن ها قرار داد.
وی افزود: امروز یادآور همبستگی و وحدت امتی است که برای برپایی حکومتی برخاسته از ارزشهای اسلامی ومبتنی بر مبانی دین اسلام و متکی به آرای خودشان به رهبری معمار کبیر انقلاب، قیام خویش را برای نفی استعمار و استبداد و برپایی حاکمیت جمهوری اسلامی وتحقق استقلال و آزادی به سرانجام رساندند.
استاندار خوزستان با بیان این که مردم فهیم استان خوزستان برای پاسداشت خون شهیدان و فداکاری جانبازان و آزادگان با حضور حماسی و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ، با آرمانهای انقلاب عهد و پیمانی دوباره بستند افزود: 22 بهمن ماه حماسه ای وصف ناشدنی است که دست دشمنان این نظام را قطع می کند.
وی با بیان این که در تمام دوران انقلاب دشمنان سعی کردند به هر طریقی به این انقلاب ضربه بزنند ولی مردم همیشه در صحنه بوده و توطئه‌ های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کردند افزود: دشمنان همیشه چشم به مردم دارند تا ببینند چقدر پشتیبان انقلاب هستند بنابراین حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال چشم دشمنان را کور کرده و بار دیگر آن ها را ناامید کرد.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.