سردار سرتیپ احمد خادم سید الشهدا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه آیین تشییع و تدفین جاسم حمید یکی از مدافعان حرم خوزستانی در اهواز اظهار کرد: جاسم حمید از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس پس از این دوران در جبهه دیگری در مبارزه با دشمنان تکفیری پا به میدان نهاد و بیش از دوسال در دفاع از حرم اهل بیت(ع) مجاهدت کرد.
وی افزود:رشادت های این بزرگمردان اسلام پیروزی با ارزشی را برای ایران اسلامی در مقابل تکفیری ها و کشورهای غربی رقم زد که همواره در تاریخ ماندگار شد.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: شهدا با نثار جان خود امنیت و آرامش را برای ایران ایجاد کرده و آمریکایی جنایتکار و رژیم صهیونیستی کودک کش باید بداند که این فرهنگ ایثار و شهادت امروز در خون جوانان ما ساری و جاری است.
وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام تا آخرین قطره های خون خود در دفاع از آرمان ها و ارزش های این نظام اسلامی ایستادگی کرده و با هردشمنی که میهن اسلامی ما را تهدید کند با جدیت برخورد خواهند کرد.
سرتیپ خادم سیدالشهدا اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ایران اسلامی ثابت کرد که تحریم ها و کارشکنی های غرب نمی تواند از عزم و اراده مردم و انگیزه دلاور مردان ما را بکاهد.
وی بیان کرد: اکنون موشک های ایران با دقت، سرعت بالا و با قدرت تخریب بالا آماده مقابله با هر دشمنی است که بخواهد این میهن اسلامی را تهدید کند.
آیین تشییع و تدفین جاسم حمید یکی از مدافعان حرم خوزستانی که در سوریه دردفاع از حرم اهل بیت(ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد روز یکشنبه بر دستان مردم ولایتمدار خوزستان تشییع و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.