به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در مراسم تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی که در اهواز برگزار شد اظهار کرد:از این طرح ها 114 پروژه ملی، 104 پروژه استانی و 241 پروژه مربوط به سرمایه گزاری بخش خصوصی است.
وی اظهار کرد : همچنین از 459 پروژه ، 209 پروژه در بخش روستایی در استان خوزستان اجرا شده و مابقی طرح ها در مناطق شهری خوزستان افتتاح می شود.
شریعتی افزود: شهرستان اهواز با 105 پروژه و اعتبار 2 هزار و 300میلیارد ریال بیشترین افتتاح را در ایام دهه فجر امسال خواهد داشت همچنین شهرهای باوی و اندیمشک با 34 و 29 طرح بعد از اهواز قرار دارند.
استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی با اطاعت از مکتب قرآن و اسلام، وحدت و امامت میسر شد افزود: نقش انکار ناپذیر مردم و امام (ره) در این پیروزی بر کسی پوشیده نیست و قطعا نظام جمهوری اسلامی با اتکا بر مردم هیچ گاه آسیب نمی بیند.
شریعتی یکی از ارکان موثر برای تداوم انقلاب اسلامی را عدالت در جامعه دانست که بر همین اساس بر همه مسئولان واجب است با رعایت اصل عدالت از خدمت رسانی به آحاد جامعه دریغ نورزند.
وی گفت: مجموعه استانداری خوزستان و مدیریت اجرایی دستگاه های استان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا در راستای اجرای عدالت اسلامی گام بر دارند.
وی با بیان این که در طول سالیان اخیر هر کجا که مردم احساس کردند اسلام در خطر است وارد صحنه شدند افزود: در 13 دی امسال مردم فهیم کشورمان و به ویژه خوزستان با حضور گسترده خود از نظام و کیان اسلام و انقلاب دفاع کردند که جای تشکر و قدردانی دارد.
استاندار خوزستان در ادامه به تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: تمام مدیران دستگاه های اجرایی موظف اند در برخورد با مردم نهایت تکریم و احترام را داشته باشند و به حرف مردم به ویژه قشر جوان گوش دهند.
وی در پایان گفت: فاصله انداختن بین مردم و مسئولان، ریشه های این نظام را سست می کند لذا در دهه فجر انقلاب اسلامی باید برای همدلی و وحدت بیشتر در بین مردم تلاش کرد و با پذیرش کاستی ها و نواقص برای رفع آن ها تلاش کنیم.
9879/6068
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.