به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درفرمانداری گناوه افزود: حضور در بین مردم و برنامه ریزی برای برون رفت از مشکلات باعث امید و افزایش رضایت مندی مردم از نظام خواهد شد.
وی یادآورشد: برخی از کارهای مردم که ولی نعمتان انقلاب هستند در یک بازه زمانی کوتاه قابل حل است اما توسط برخی مدیران با تعلل و مدت ها طول می کشد.
خدری گفت: از همه مدیران دستگاههای اجرایی انتظار است مشکلات و دغدغه های رهبری در سالی که بنام تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده را پیگیری کنند.
وی افزود:مسایل و مشکلاتی که در زمینه موانع تولید در سطح استان قابل حل است توسط مدیران برطرف شود و در سطح ملی نیز نمایندگان پیگیری خواهند کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: سفرهای شهرستانی استاندار پیام های مختلفی دارد که پیگیری سریع و حل برخی از مشکلات مردم بخصوص واحدهای تولیدی بخشی از آن است.
سعید زرین فر افزود: در این نشست مشکل 17 واحد تولیدی، فعال، نیمه فعال و راکد رسیدگی و درحل آنان با همت و همکاری مدیران استانی و شهرستانی تصمیم لازم اتخاذ می شود.
وی ازمسئولان دستگاههای اجرایی خواست تا همکاری و تعامل مناسبی با متولیان واحدهای تولیدی بخصوص نیمه فعال و راکد داشته باشند.
امام جمعه گناوه هم گفت: ورود امام راحل در 12 بهمن 57 روزی بیادماندنی در تاریخ نظام و انقلاب است که باید به نحو شایسته گرامی داشته شود.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی بر خدمت رسانی صادقانه به مردم تاکید کرد و افزود: مسئولان و متولیان نظام وظیفه ای سنگین در مقابل مردم دارند که باید در انجام آن از هیچ کوششی دریغ نورزند.
وی گفت:مشکلات مردم نه تنها در دهه فجر بلکه در تمام طول سال توسط مدیران دراولویت قرار گیرند.
امام جمعه گناوه اظهارکرد: باتوجه به اینکه بیکاری و اشتغال یکی از آسیب های مهم اجتماعی است که جامعه و خانواده ها را درگیر کرده است ، مسئولان باید در حل آنان بیش از پیش تلاش و گره گشایی کنند.
رکنی حسینی گفت:دراین شهرستان بیش از 3 هزار فارغ التحصیل جویای کار وجود دارد که اگر فکری برای آنان نشود ، آسیب به نظام و جامعه وارد خواهد کرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.